7 jun. 2012

Personal: Snapshots of my life III



De laatste 'snapshots of my life' is inmiddels al weer een eeuwigheid geleden lijkt het wel, dus het leek me tijd voor een nieuwe! Bij deze, kijken jullie mee?


 
Irish Coffee! My Favourite! //
 Leeg treinstation 's avonds! Toch niet heel fijn om daar als vrouw dan alleen te lopen..

   
Super cute OV-hoesje speciaal custom made for me door Marjolein! <3 // Gezellig tapas eten in Breda met m'n vriend

 
 Cupcakes gebakken met een vriendin en daarna uitgebreid versierd! Super leuk en gezellig om te doen, en ze waren ook echt heerlijk!

 
 Erg lekker geluncht bij een zaakje in Breda! Kreeg chips bij mijn broodje, nog nooit eerder gehad! // Mijn vriend doet een opleiding bij de luchtmacht, en daarvan hebben ze elk jaar het zogenoemde 'Assautgala'. Erg traditioneel en formeel allemaal, maar wel heel leuk! De eerste avond bestaat altijd uit het 'feest', en de tweede avond uit o.a. een diner (dat meestal echt niet te pruimen is, no kiddin' haha. De jongens duiken meestal nog de snackbar in voordat het begint, says enough? :p).

 
Gezellig avondje bankhangen bij een vriendin; ze had echt een overheerlijke salade gemaakt! Weet alleen niet meer precies wat er allemaal in zat eerlijk gezegd! // Boek van Harlan Coben! Die blijf ik echt heel erg goed vinden. (Literaire misdaad thrillers)

   
Tijdens een weekje bij mijn ouders heb ik me (voor mijn doen) steeds lekker uitgesloofd in de keuken! Links risotto met kaas en broccoli - Rechts kippenboutjes met geitenkaas, parmaham, tijm en een romig honing sausje. Ik moet zeggen: voor iemand die eigenlijk nooit 'uitgebreid' kookt, was het allemaal best goed gelukt!

 Mama made sushi <3 // En weer iets 'aparts' geprobeerd, een Oreo Cookie Milkshake naar het recept van Lekker en Simpel! (Geweldige site)

 
Een vriendin van me ging trouwen, en wat hadden ze een gigantische trouwtaart! Heel erg lekker, maar zo enorm machtig! // Heerlijk muziek luisteren in de trein! Je moet toch wat als je 4 uur onderwerg bent haha.

 
 Bloempje in de tuin bij  mijn ouders! // Mijn lieve hondje Fleur: Ze weet haar plekje op de bank wel altijd mooi te veroveren! Maarja, wie kan er nee zeggen tegen zo'n koppie? 

 Ik ben de laatste tijd op een 'vind een felle kleur lipstick die bij me past' missie. :')

 
 Voor moederdag kocht ik voor mijn 'mem' (ik komt oorspronkelijk uit Friesland, haha) allemaal bakspulletjes, waaronder een siliconen vorm voor minicupcakes! Als extraatje heb ik een hele lading van deze kleine calorieënbommetjes gemaakt. Viel goed in de smaak en was leuk om te doen! We zijn trouwens ook van plan om eens hartige muffins/cupcakes te maken! // Ik ontdekte eindelijk hoe je op een HTC een screenshot kunt maken. Gewoon op dezelfde manier als bij de iPhone dus :')

 
 Het was (ja wás, helaas) weer mooi weer, which means ijsjestijd! Ik neem vrijwel altijd ijs met iets van chocolade! Hier had ik de smaken straciatella en baileys! // Helemaal in het nieuw, pfoe wat was het toen warm zeg!

   
Lunch // Maaltijdsalade for diner! 

   
Voor school naar Dublin! En wat was het vroeg zeg, damn! (We hadden kort gezegd de opdracht om in Dublin een journalistiek en actueel product te maken)

   
Ingecheckt in ons poepieluxe hotel! Wauw wat een meevaller haha; een 4-sterrenhotel is namelijk niet bepaald studentikoos! // Trinity College! Wat was dit prachtig zeg! Echt hoe alle universiteiten er wat mij betreft uit zouden mogen zien. Ik kreeg hier ook echt het 'college' gevoel van, wat je in films in Amerika zo vaak ziet! (Ik was hier samen met een klasgenootje op zoek naar een hoogleraar economie die ons te woord wilde staan trouwens. We zijn ook echt gewoon verdwaald haha, zoveel gebouwen en zo gigantisch van binnen allemaal!)

 
 Nieuwe sandaaltjes die ik kocht bij Penneys! (Gewoon de Primark haha) // En alweer op de terugvlucht naar huis! We waren helaas maar drie hele dagen in Dublin!

 
 Bij de eindpresentatie op school! Hier lieten alle (ongeveer) twintig groepen hun buitenland 'item' zien! Wij zijn uiteindelijk derde geworden! Super tof. En de aardbeienvlaai die we in ontvangst mochten nemen was ook zeker niet vies ;)

 
 Deze nieuwe spulletjes had ik al een hele tijd liggen, maar mocht ik van mezelf nog niet gebruiken voordat ik iets anders had opgemaakt! Het zijn trouwens blushes van L.A. Colors en het Sleek 'Au Naturel' palette!

 
 Alweer nieuwe slippertjes! // Poserrrr. Haha.

 
 Mijn stash uitzoeken en opruimen! Ik heb zo onwijs veel spullen, en de helft gebruik ik niet eens. Ik was het overzicht compleet kwijt en daar baalde ik van. Ik heb dan ook enorm veel 'weg gedaan'. Een bakje voor mijn schoonzusje, en 'n enorme bak vol met spullen voor de Goodiedoos! :) Ik ga nu eindelijk eens wat spulletjes opmaken en alles ook echt gebruiken! (En proberen om voorlopig gewoon niks meer te kopen qua make-up!)

 
 Knoeien met de camera op mijn tellie! // <3

 
 Lunch bij La Place, was vereh jummeh! // Kennen jullie deze nog van vroeger? :)

 
 Turqoise nails with a golden tip! // Fan di Fendi EDP, god-de-lijk!

 
 Cookie! // Mijn favoriete toetje van het moment: Yoghurt, met een heel klein schepje suiker, en 'frozen fruit' van de Appie!

 
 Mijn eerste verjaardagskaartje dit jaar! Thanks mom <3 // Kleurtjes!

En tot slot wil ik jullie deze 'quote' meegeven die ik op mijn deur heb staan!

(Ik hoop dat ik zo stiekem mijn afwezigheid van de laatste tijd een klein beetje heb kunnen goedmaken, haha!)

X

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Leuk dat je een comment achterlaat, thanks!

- Graag commenten in ABN
- Spam wordt niét gewaardeerd
- Je website zet je in het daarvoor bestemde hokje :)
- Hou de comments netjes, ook naar elkaar!