8 jun. 2012

Personal: Birthday!


Yep, that's right! Vandaag word ik al weer negentien jaartjes oud! Of jong, haha. Al 'voelt' dit nog helemaal niet zo! Zeker weten dat ik nog heel vaak achttien ga zeggen wanneer iemand naar mijn leeftijd vraagt :')

Maaarrr. Ik ga het natuurlijk wel vieren! Vandaag overdag ga ik nog even diehard leren voor mijn herkansingen van komende dinsdag (bummer). Maar gelukkig ga ik nog gezellig wat drinken en even winkelen met een vriendin, en naar de bios met mijn vriend. Morgen vier ik het met een aantal vrienden, mooi in combinatie met het EK, en dinsdag en woensdag nog met wat klasgenootjes! Voor mijn familie ga ik nog een feest geven, maar daarvoor moet ik nog een datum plannen.

Kortom, erg veel leuke dingen in het vooruitzicht en ik ben al erg verwend met de vele ontzettend lieve felicitaties!

En stiekem ben ik natuurlijk ook wel heel erg benieuwd naar mijn cadeautjes haha, ik ben al helemaal gek gemaakt door mijn vriend. (Hij weet dat ik niet goed tegen verrassingen kan!)

Okay Marijk, nu weer hophop - verder met leren! Wish me luck! X

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Leuk dat je een comment achterlaat, thanks!

- Graag commenten in ABN
- Spam wordt niƩt gewaardeerd
- Je website zet je in het daarvoor bestemde hokje :)
- Hou de comments netjes, ook naar elkaar!