2 jun. 2012

Personal: Birthday wishes + persoonlijke update



Oops.. I've been a bad blogger! Ik heb echt al eeuwen niks van me laten horen op La Vie D'un Jour! Ik vind dit zelf echt heel jammer, maar ik had gewoon even een dipje denk ik. Wel heel veel inspiratie, maar wegens heel erg druk met andere dingen geen tijd en stiekem soms ook geen zin om wat te schrijven. Op dit moment ben ik erg druk met mijn (komende week) alweer laatste tentamens van het jaar. Ook al heb ik maar drie tentamens, het leren gaat gewoon super moeizaam en ik heb het gevoel alsof ik niks gedaan krijg of überhaupt iets gedaan heb de laatste dagen. En wanneer ik die rot tentamens achter de rug heb mag ik meteen weer een weekje doorleren voor mijn herkansing(en?)..

Gelukkig is het einde nu wel in zicht en ik weet bijna wel zeker dat ik mijn jaar sowieso haal. Ik heb op dit moment 47 studiepunten, en moet er 50 hebben om in ieder geval door te mogen naar het tweede jaar. De beoordeling voor mijn (school)blog van 3 studiepunten moet ik nog krijgen, maar die haal ik meestal wel en daar heb ik wel redelijk uitgebreid artikelen voor geschreven. Of ik mijn Propedeuse ga halen is nog maar de vraag. Er is één vak dat ik onwijs moeilijk vind en steeds maar net niet haal. Maarja, dat zal de komende week wel blijken!

Verder ben ik aanstaande vrijdag jarig en wordt ik al weer 19! Ik heb op dit moment niet echt plannen voor die dag, omdat ik ook gewoon moet leren voor mijn herkansingen haha. Maar, dat halen we gewoon later wel in! Ik wil het voor mijn familie in ieder geval wel heel groots vieren, omdat dat al weer even geleden is. Daarnaast heb ik echt mega veel zin in de zomer(vakantie), lekker heel de dag niks hoeven doen, talloze series kijken, lekker veel boeken lezen en leuke dingen doen met vrienden. Ook ga ik met mijn vriend nog een ruime week naar Normandië, we zijn van plan om gewoon zo de auto in de stappen en maar te zien waar we terechtkomen. (Ik als kleine controlfreak vind dit nog wel een beetje spannend haha.) In ieder geval qua slaapplaats, want de plekken waar we naartoe willen hebben we al uitgezocht. Het zullen vooral oude oorlogssteden en kustplaatsjes worden, vinden we beide heel interessant!

Ennn, natuurlijk hoop ik dat ik deze zomer eindelijk weer eens wat meer tijd ga besteden aan le blog!

Zo, aangezien ik het tikken van dit blogje heb aangegrepen als een soort sog-momentje, ga ik nu toch maar even verder met het doornemen van een samenvatting van 75 bladzijdes! *Wish me luck!*

1 opmerking:

  1. Alvast gefeliciteerd, maak er een leuke dag van!

    Nouja, jammer van het dipje maar het is fijn dat je nu weer terugbent :) En komop, nog even doorzetten voor je tentamens!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een comment achterlaat, thanks!

- Graag commenten in ABN
- Spam wordt niét gewaardeerd
- Je website zet je in het daarvoor bestemde hokje :)
- Hou de comments netjes, ook naar elkaar!