12 apr. 2012

Tags: Let's get very... personal!


Ook ik ben dan maar overstag gegaan en heb de 'let's get very personal tag' ingevuld! Ik zou echt eens wat vaker tags moeten doen want het invullen is best leuk! En ook nuttig, een soort van zelfreflectie momentje! :)

Dit wordt heel persoonlijk! Ben je er klaar voor?
Hellll yeah.

Wanneer is de laatste keer dat je echt gebroken was? (emotioneel)
Ehm, ik zat er een paar maand geleden echt even helemaal doorheen. Niks ging zoals het zou moeten en vooral op school niet.

Heb je ergens zin in op dit moment? (eten)
Een enorme lading sushi!

Als je een iemand bij je mocht hebben op dit moment, wie zou dat zijn?
Mijn vriend! Ik zie hem de laatste tijd veel te weinig, we zijn allebei heel erg druk.

Zou je liever tien kinderen hebben of geen kinderen?
Liever geen dan tien.. Naar mijn idee heb je dan voor jezelf echt geen leven meer, nooit tijd om wat voor jezelf te doen of eens even helemaal niks.. Nee dan maar liever geen kids.

Wat hoor je op het moment van schrijven?
Het journaal, wat op de achtergrond op mijn tv aan staat en mijn huisgenootjes in de keuken.

Staat je bed tegen meer dan een muur aan?
Nope, tegen 1 muur.

Waar denk je op dit moment aan?
Aan wat ik nog allemaal moet doen vanavond, waar het vinden van een interviewkandidaat bij hoort.. Stress!


Sta jij altijd klaar voor je vrienden?
Altijd. 24/7

Wie is de laatste persoon die jou heeft zien huilen?
Ik denk m’n vriend.

Wat doe jij altijd als je nerveus bent?
Met m’n voeten wiebelen, en soms verspreek ik me.

Wees eerlijk, vind jij mensen in het algemeen leuk?
Ja en nee. Ik heb niet snel een vooroordeel over iemand, maar heb gewoon teveel nare dingen meegemaakt door en met verschillende mensen waardoor ik een hele goede mensenkennis heb opgebouwd. Ik prik al zeg ik het zelf heel snel door neppe, onoprechte mensen heen. Maar dat wil niet zeggen dat ik mensen als het ware geen kans geef voordat ik ze überhaupt beter heb leren kennen.

Is er iemand die jou volledig begrijpt?
Niet volledig denk ik. Ik begrijp mezelf soms niet eens haha. Maar mijn vriend komt een heel eind in de buurt en kent me het beste. 

Heb je op dit moment een reden om te lachen?
Jawel, het zonnetje breekt gelukkig weer door!

Heeft iemand jou wel eens verteld dat die persoon jou voor geen goud kwijt wil?
Jep.

Zou je gelukkiger zijn als het leven een “rewind”-knop zou hebben?
Ik denk het ergens wel. Ik heb al heel erg veel meegemaakt in mijn leven, soms zou ik wel willen dat de dingen anders waren gelopen. Maar aan de andere kant hebben die dingen me ook wel sterker gemaakt. Heel dubbel dus!

Vertel jij je ouders alles?
Niet alles, maar ik kan mijn moeder wel altijd alles vertellen als ik dat wil.

Zou het jou uitmaken als je vriend zou roken?
Ja, best wel. Ik vind het gewoon smerig.

Heb je het gevoel dat je binnenkort gekwetst gaat worden door iemand?
I hope not.

Kan je je herinneren wie je op deze dag, vorig jaar leuk vond?
Yes I do! Mijn vriend. We zijn al weer bijna 3 jaar samen inmiddels.

Denk je meer aan het verleden, het heden of het hier en nu?
Allebei best wel heel erg.

Hoeveel uur slaap krijg je gemiddeld per nacht?
6 tot 7 uur denk ik. Ik ben echt een avond mens, en kan ’s avonds vaak maar heel moeilijk in slaap komen. Als ik een keer echt vroeg naar bed wil lig ik gewoon alsnog uren wakker. Heel vervelend wel!

Ben jij makkelijk om mee om te gaan?
Ik denk het wel. Moet wel zeggen dat ik mensen niet zo snel vertrouw, dat heeft bij mij echt tijd nodig.


Wat heb je voor het laatst gedronken?
Eau minerale :)

Welk soort bed heb jij?
Een bedbank. Hij is eigenlijk 1 persoons, maar je kan hem ook uitschuiven tot een 2 persoons. Werkt alleen ontzettend vervelend. Een tweepersoonsbed is wat mij betreft echt ‘to die for’.

Hou je van de regen of haat je het?
Nou, ik ben gister nog compleet natgeregend (terwijl ik al ziek was). En dan niet wat miezer regen, nee gewoon echt completely soaked! Je kon me opdweilen. Toen had ik wel even flink de pest in, ook omdat ik mijn kleren niet in de wasmachine kon gooien  (was bezet) en de douche ook al bezet was.

Heb je ooit iets gedaan terwijl je altijd tegen jezelf had gezegd dat je het nooit zou doen?
Ja. Laatst nog in Disneyland.. Ik was vroeger echt een schijterd wat achtbanen e.d. betreft, maar in Disney ben ik overal in geweest!

Zien mensen jou als optimist of pessimist?
Ik denk dat de buitenwereld mij wel ziet als een optimist, en over en tegenover anderen ben ik ook vaak wel optimistisch. Maar zodra ik zelf met iets zit kan ik daar soms best wel pessimistisch over zijn.

Met wie heb je als laatste in de auto gezeten, op je familie na?
Met mijn vriend.

Wat is de laatste film die je in de bioscoop hebt gezien, en met wie heb je die film gezien?
This means war! And again, met m’n vriend haha!

Ben je een keer gekwetst door iemand waarvan je nooit verwacht had dat die je zou kwetsen?
Ja..

Je ouders zijn op vakantie. Zou je een groot feest geven?
Neuh.

Heb je spijt van je vorige relatie?
Ehm. Ik ben al sinds m’n 15e samen met mijn huidige vriend. Hij is wel mijn eerste serieuze relatie, dus spijt van een vorige kan ik niet hebben haha!

Spendeer je je weekend liever bij een concert of in de discotheek?
Ik hou van concerten, ben al veel te lang niet meer naar een toe geweest. Maar gewoon stappen vind ik ook altijd erg gezellig!

Heb je het idee dat je vaak voor hetzelfde soort type jongen valt?
Nee echt totaal niet haha. Zeker qua uiterlijk niet. Innerlijk denk ik wel..

Heb je ooit een grapje over iemand gemaakt wat die persoon aan het huilen maakte?
Nee volgens mij niet!

Denk je dat je teveel aandacht aan je uiterlijk besteed?
Nee zeker niet teveel. Als ik haast heb kan ik zo klaar zijn, maar als ik de tijd heb dan doe ik alles ook rustig op m’n gemak.


Ben jij snel jaloers?
Nee eigenlijk totaal niet. Ik vind wel dat sommige dingen in de wereld heel erg oneerlijk verdeeld zijn, maar dat vind ik toch wel iets anders. En in de liefde, heel eerlijk: Ja, ik ben denk ik best wel jaloers. Ik zou het niet leuk vinden als mijn vriend op stap uitgebreid met een ander meisje zou gaan staan dansen. Maar omgekeerd heeft hij hetzelfde, haha.

Heb je de afgelopen week kleding gekocht?
Nee! Helaas niet. Niet geslaagd bij een dagje Breda, op mijn nieuwe horloge na dan!

Mis je iemand op dit moment? Zo ja, wie?
Ja, meerdere mensen.

Laatste persoon die jou aan het huilen heeft gemaakt?
Ikzelf? Haha.

Maakt de gedachte aan je ex je woedend?
Eh. Nee dus!

Wat doe je morgen?
Dan heb ik ‘vrij’. Ik ben wel gewoon thuis maar moet nog errrrg veel doen voor school.



Ben jij zo’n persoon die om de haverklap een nieuw vriendje heeft?
Haha nee. Echt totaal niet, anders zou ik nu niet al zo’n 3 jaar een relatie hebben!

Is er iemand die jij graag zou willen zien op dit moment?
Ja.

Heeft je ex je ooit bedrogen?
Niet van toepassing :’)

Houd je van suikerspinnen?
I love them! Alleen jammer dat ze zo plakken, gaan druipen en snel ‘op’ zijn.

Wie was de laatste persoon waarmee je een serieus gesprek hebt gevoerd?
Mijn vriend.

Ben je ooit tegen iemand aan in slaap gevallen?
Uhuuu.

Hoe was je week? Geef een cijfer van 1 tot 10.
6, wegens ziek zijn. Maar hey, de week is nog niet voorbij natuurlijk!

Heb je een vriend van het andere geslacht waarmee je goed kan praten?
Nee jammer genoeg niet!

Wat deed je gisteravond om twaalf uur?
Toen keek ik een van de nieuwste afleveringen van Gossip Girl



Wat is je stemming op dit moment?
Een beetje sipjes. Ik ben moe, heb knallende hoofdpijn en ik hoest de longen uit m’n lijf.

Wie was de eerste persoon tegen wie je praatte vandaag?
Een huisgenootje.

Is er de afgelopen maand iets gebeurd wat je heel erg blij maakt?
Jup!

Met wie was je gisteravond?
‘Aaaaallll byyyy myyy seeeelllllf’ :’)

Heb je met iemand gepraat tot je in slaap viel gisteren?
Nee dus.

Wie moet beginnen met een kus? Het meisje of de jongen?
Maakt mij echt niet uit.

Heb je plannen voor dit weekend?
Jep! Hopelijk winkelen, gezellig iets met mijn moeder en tante doen, films en series kijken en ook nog heel wat werk voor school verzetten. En hopelijk is er dan nog tijd over voor het schrijven van wat blogpostjes!

 Alle afbeeldingen komen van weheartit.com

Zo, bij deze tag ik iedereen die 'm over wil nemen! Haha :)

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Leuk dat je een comment achterlaat, thanks!

- Graag commenten in ABN
- Spam wordt niét gewaardeerd
- Je website zet je in het daarvoor bestemde hokje :)
- Hou de comments netjes, ook naar elkaar!