10 apr. 2012

Shopped: New in, OOZOO Rose Gold horloge!

Jaa, ik heb hem dan eindelijk! Het Rose Gouden horloge van OOZOO dat al eeuwen op mijn wishlist stond! Afgelopen zaterdag ging ik een dagje winkelen in Breda met een vriendin, en in de Barones (overdekt winkelcentrum) zit een heel leuk sieradenwinkeltje. Toen we aan kwamen lopen móest ik gewoon even in de etalage kijken, en daar hadden ze hem! In allemaal soorten, maten, vormen en kleuren! Na een tijdje enkele modellen gepast te hebben, maakte in dan eindelijk mijn keus: ik ging toch voor het horloge dat ik oorspronkelijk in gedachten had! Bereid je maar voor op een overload aan foto's haha!





De achterkant is zoals jullie kunnen zien van roestvrij staal, en is dus als enigste van het horloge zilverkleurig. Dit valt natuurlijk niet op wanneer je hem om hebt.



De schakels aan de band zijn van de zijkant soms niet even mooi afgewerkt, dat is eigenlijk het enige wat ik minder mooi/leuk vind aan dit horloge.






De drie kleinere klokjes zijn jammer genoeg wel nep, maarja, dat kan je ook wel verwachten voor de prijs. Ik betaalde voor dit horloge namelijk 59,95, wat ik an sich nog best duur vind voor een OOZOO horloge, maar goed: ik ben allang blij dat ik hem dan eindelijk heb! :)

Ik heb hem de afgelopen dagen al met veel plezier gedragen, en vond thuis tussen mijn sieraden nog een paar armbandjes die er qua kleur perfect bij passen! Me iz happeh! :)

Wat vinden jullie van de 'rose gold' trend? Yay or nay?!

2 opmerkingen:

Leuk dat je een comment achterlaat, thanks!

- Graag commenten in ABN
- Spam wordt niét gewaardeerd
- Je website zet je in het daarvoor bestemde hokje :)
- Hou de comments netjes, ook naar elkaar!