1 apr. 2012

Music: De mooiste nummers uit The Vampire Diaries


Een van mijn favoriete bezigheden is toch wel het volgen van series (naast bloggen, winkelen, fotografie etc. dan). Series die ik momenteel aan het volgen ben zijn onder andere: New Girl, The Walking Dead, True Blood, Army Wives, Mob Wives en The Vampire Diaries! De laatste is ook wel echt een van mon favoris, en dan niet alleen om al de 'men candy', haha! Al moet ik zeggen dat ik toch wel weg kan zwijmelen bij Mr. Somerhalder, daar niet van hoor!

Maargoed, daar ging het helemaal niet om! In TVD wordt ook altijd erg mooie (achtergrond) muziek gebruikt, welke ik vaak meteen na het kijken van de aflevering op Youtube opzoek. Ik heb inmiddels al heel wat mooie nummers weten te verzamelen in mijn favorieten mapje, so let's give it a look, eh hear!


'A Drop in the Ocean' van Ron Pope zullen veel van jullie misschien al wel kennen, wat mij betreft echt een prachtig nummer! Luister zeker ook eens Perfect For Me van 'm!


Next up is 'Guarded', een heel mooi akoestisch nummer van Kevin Daniel. 'Better Than Gold' is ook een erg leuk liedje van hem. Hij maakt sowieso wel lekker rustige muziek, veel van zijn teksten gaan over hoe kan het ook anders; de liefde!


'Hate And Love', een duet van Jack Savoretti en Sienna Miller. Het is een heel rustig, mooi maar emotioneel nummer. 

 

Echo van Jason Walker is simpelweg ook weer een heerlijk rustig, lekker wegdroom nummertje!



Dan het nummer van Sleeperstar uit aflevering 8 van seizoen 2: 'I Was Wrong'.


Een nummer uit dezelfde aflevering is 'In My Veins' van Andrew Belle. Man wat is dit een mooi nummer, ik heb deze echt grijsgedraaid en heb er tijdens de aflevering zelf stiekem ook wel een traantje bij weg moeten pinken. 'Cause I get emotional over tv-shows like that! Echt een must-listen deze hoor!


Last, but defenitely not least is dit onwijs mooie nummer van Kris Allen: 'I Need To Know'. Net zoals bijna alle bovenstaande nummers een heel erg mooi, rustig nummer!

Bijna alle nummers hebben een heel hoog 'wegzwijmel' gehalte als je het mij vraagt. ;) Ze worden bijna allemaal gedraaid in de scenes tussen Damon en Elena, of Stefan en Elena, en zijn daardoor soms, heel toepasselijk wat emotioneel. Maar daar hou ik wel van, ik moet me alleen niet teveel inleven, anders kun je me opdweilen haha!

* Wat ik nog wel moet zeggen is dat ik de meest bekende nummers heb weggelaten: Skinny Love, Jar Of Hearts en Broken Strings kent iedereen inmiddels wel denk ik!

Wat vonden jullie van deze post? Leuk, niet leuk? Moet ik dit vaker doen, en dan bijvoorbeeld speciaal voor de nummers uit The Vampire Diaries? Let me know!