16 apr. 2012

Face Of The Day: Oh so special

Soms heb je van die dagen waarin je niets hoeft en niets moet. Dat je gewoon lekker je eigen ding kan doen, zonder verplichtingen en soms tot vervelens toe niet weet wat je met al die tijd moet! Dit soort 'vrije' daagjes komen bij mij niet heel vaak voor, maar laatst had ik zo'n middag en had ik gewoon geen idee wat ik moest gaan doen. Ik had al mijn school opdrachten al af en was al bij met alle series die ik volg. Ik had ook niet veel zin om écht wat te gaan doen, dus besloot ik om gewoon eens wat met make-up te kliederen :) En het resultaat is best oke als je het mij vraagt; een vrij simpele day to day look!

De spulletjes die ik allemaal heb gebruikt. 

Zoals jullie kunnen zien is het dus een hele simpele draagbare look geworden. Dit zou ik zo naar school dragen bijvoorbeeld! Ik moet wel zeggen dat de kleuren in het echt iets intenser en donkerder waren, maar door de flits van mijn camera zie je dit iets minder goed!

Wat vinden jullie van deze look? Zou je hem zelf ook dragen? En hoe ziet jullie dagelijkse make-up look er zo ongeveer uit? 

(Wat vinden jullie trouwens van de sort of 'nieuwe look' van de site? Leest het lettertype fijn, etc?
EDIT: Ik heb inmiddels mijn oude lettertype (wat ik dus eerst had) weer ingesteld als lettertype op de site. Hopelijk leest dit dan wat fijner!)

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Leuk dat je een comment achterlaat, thanks!

- Graag commenten in ABN
- Spam wordt niét gewaardeerd
- Je website zet je in het daarvoor bestemde hokje :)
- Hou de comments netjes, ook naar elkaar!