22 mrt. 2012

Wishlist: Kind of expensive





  

1. Rosé Goud OOZOO horloge // 2. M.A.C FIX+ spray // 3. Sleek Face Contour Kit
4. Canon EF 50mm f1.8 ii lens // 5. O.P.I Dulche de Leche // 6. Too Faced Shadow Insurance
7. Urban Decay Naked 2 Palette // 8. M.A.C Warm Soul Blush // 9. RayBan Wayfarer

I WANT, I NEED, I MUST HAVE! Jep, al het bovenstaande staat echt al weer eeuwen op mijn 'want-list'. Toch zijn het allemaal dingen die ik niet zo snel voor mezelf zou kopen, aangezien alles vrij prijzig is. Ik denk dat ik gewoon met mezelf ga 'afspreken' dat ik eens in de 1/2 maanden een van de dingen van deze lijst mag aanschaffen. Al zit er natuurlijk wel verschil in of dit nou een M.A.C. blush van zo'n 20 euro is of een cameralens van 100 euro.. Een voordeel van zo'n lijst is natuurlijk wel dat ik zeker weet dat ik deze dingen écht, écht éeeeeecht graag wil hebben en dat ik dus geen miskopen zal doen! But, where to begin?!


Hebben jullie dat ook, dat je spullen al zo lang wilt hebben maar toch steeds maar niet koopt voor jezelf?