18 mrt. 2012

Shopped: Nailpolish goodies

Toen ik gister even bij de Kruidvat aan het snuffelen was bedacht ik me dat het wel eens zou kunnen dat de nieuwe Limited Edition van Catrice (Million Styles) er kon liggen! Helaas waren alle leuke lakjes al weg.. Ik grijp altijd mis lijkt het wel! Maar een kleine troost: er was een leuke actie gaande van Catrice, namelijk: 2 lakjes voor 4 euro! Ik wilde Welcome To Roosywood eigenlijk al hebben sinds dat de assortimentsvernieuwing, en Greys Kelly vond ik ook altijd wel mooi. Een uitgelegen kans dus om deze twee schatjes mee naar huis te nemen! Ook wist ik de flakies van Essence te bemachtigen (volgens mij zijn die gewoon precies hetzelfde als die van Catrice (Cosnova)). Naar de "better than gel nails nail tip remover" was ik ook wel nieuwsgierig, benieuwd of deze net zo goed werkt als die van de Sephora!

Nu is de vraag; Willen jullie nog een review/uitgebreider artikel over een, of natuurlijk meerdere, van deze producten? Laat het even weten in de comments! :)

* Als het goed is is de 2 voor 4 euro actie nog tot 25 maart geldig, maar zeker weten doe ik het niet!