31 mrt. 2012

Random: Huishoudelijke mededeling!

Lieve lezers,

De laatste tijd heb ik wat 'problemen' met de comments op mijn site. Na een paar dagen springen alle 'comment tellers' (geen idee hoe ik het even anders moet noemen) op nul, terwijl ik wel gewoon comments heb. Daarnaast lijkt Intense Debate mij niet aan mijn site te koppelen wanneer ik ben ingelogd en kan ik comments niet wijzigen o.i.d.. Nu heb ik echt heel weinig verstand van dit soort dingen, dus wat ik nu ga proberen is Intense Debate van mijn site afhalen (wat jammer genoeg betekent dat ik ook al jullie lieve comments kwijt ga raken), en deze er opnieuw op installeren. Ik hoop dat het dan allemaal wel goed gaat, want ik snap er helemaal niks meer van zo. Daarnaast vind ik het gewoon irritant dat het niet zo werkt als het zou moeten! So, yeah..

Nouja, erg balen allemaal dus, maar ik hoop dat dit werkt! In ieder geval heeeel erg bedankt voor al jullie lieve comments, vind het echt onwijs jammer dat ik ze nu kwijt ben!

Ik wens jullie allemaal een heerlijk, hopelijk nog een beetje zonnig, vrolijk, mooi en liefdevol weekend toe!

 ---

EDIT: Na een paar enorm stressvolle uren is het toch nog een 'soort van gelukt' om ├╝berhaupt een commentsysteem op mijn blog te krijgen. Ik heb echt vanalles geprobeerd, maar nadat ik Intense Debate verwijderd had kreeg ik hem er met geen mogelijkheid opnieuw op.

Voor nu heb ik Disqus erop gezet, ik ga even kijken hoe dit bevalt want ik durf voorlopig niet meer te klooien met Intense Debate aan m'n blog!