27 mrt. 2012

Personal: Snapshots of my life - Part II

Tijd voor deel twee van de (telefoon)foto's die ik eerder al liet zien! Deze zijn vooral van februari/begin maart! :)
 Bought myself a lot of Sticky Notes! Echt super handig, ik hou van lijstjes maken en dingen bijhouden, en plak deze altijd in mijn agenda of op mijn bureau zodat ik niets vergeet! De bladwijzertjes gebruik ik altijd in mijn schoolboeken, handig voor het maken van samenvattingen!
 Nog even snel een doosje "Winter Gloed" gekocht voordat 'ie weer uit het assortiment verdwijnt! De groene thee met cranberry is ook very tasty! Ik probeer zoveel mogelijk groene thee te drinken, lekker gezond!
 Mijn vriend en ik hadden lekker een avondje het huis voor ons alleen, dus besloten we om gezellig een avondje te bankhangen. Knus haardvuurtje aangemaakt, filmpje erbij en een heerlijke bak B&J! (De film is trouwens ook een aanrader!)
 Voor het eerst in jaren zelf iets genaaid haha, erg he! Ik trok mijn jas aan, en toen ik in de spiegel keek terwijl ik een staart in mijn haar maakte zag ik dat de helft van mijn mouw er bijna af lag! No idea how that one happened! Gelukkig was ik bij mijn schoonouders thuis; op mijn studentenkamertje heb ik namelijk geen naaidoos staan haha!
 Middagje schaatsen met Daphne! We waren de avond hiervoor op stap geweest en lagen rond 5 uur in bed, maar stonden toch (heel sportief al zeg ik het zelf) om half 1 alweer fris en fruitig op de schaatsbaan!

 Even opwarmen; bij schaatsen hoort natuurlijk ook chocomelkkkk!
 Laatst had ik niet zo veel eten meer in huis, dus flanste ik iets in elkaar wat verrassend goed (en lekker!) uit pakte! Fusili met spinazie รก la boursin en feta! Vond het goed smaken, mijn huisgenootjes waar ik het laatst voor kookte vonden het ook erg lekker!
 Heerlijke geurstokjes gekregen van een vriendin voor Kerst! Jammer genoeg is het flesje al bijna leeg! :(
 Semi-matte nageltjes, haha. Dit is een turqoise lakje van Rimmel wat ik meenam uit Rome, weet zo gauw even niet welke kleur het precies is. Daarover heen heb ik een matte nagellak van Catrice aangebracht, die niet zo heel mat was achteraf! (De nagellak van Catrice is inmiddels al weer een hele tijd uit het assortiment)
 Gezellig naar de film geweest met mijn vriend: This Means War! Wij (en de hele zaal) hebben ons echt kapot gelachen haha. En heerlijk ook dat we vanaf mijn kamer gewoon lopend naar de Pathe konden!
Yogamatje aangeschaft! Ik ben de laatste tijd eindelijk weer lekker aan het sporten, en wil daarnaast ook wat work-outs gaan doen om mijn buik-, bil- en beenspieren te trainen!

 Echt een mega meevaller had ik hier: 3 bakken B&J bij de Jumbo voor maar 2.99,-! Ik denk dat deze variant uit het assortiment gaat o.i.d. Hij is in ieder geval erg lekker! En dat "low fat" gedeelte is ook mooi meegenomen natuurlijk ;)

 Nieuwe App gedownload; Cartoon Camera! Hier had ik een lekker geurkaarsje van de Ikea (TINDRA) aan!
 My favourite! 
 Ik hou stiekem helemaal niet zo van Pringles, maar deze met Salt & Vinegar smaak zijn wel lekker! Of nouja, stiekem lik ik vooral de 'seasoning' er vanaf, haha!

 Haha, Fleurtje lag lekker languit bij me op de bank, natuurlijk met haar koppie op mijn laptop! (Moet.altijd.in.de.weg.liggen.) 


Zo, dat waren ze weer voor deze keer! Jullie hadden al aangegeven dat ik deze posts er wel in mag gaan houden; sure will do!