25 mrt. 2012

Personal: Snapshots of my life - Part I

 Nu ik wat meer tijd heb voor mijn blog lijkt het me erg leuk om eens wat vaker persoonlijke artikelen te plaatsen. Ik vind het erg leuk om over beauty te schrijven, maar niet alleen maar..
Ik was laatst de foto's van mijn telefoon aan het afhalen, toen ik me bedacht dat het misschien wel leuk is om hier wat posts mee te maken! Het zijn er best veel dus ik ga de foto's in verschillende posts opsplitsen. De foto's in dit artikel zijn niet heel erg recent gemaakt, ik denk rond januari, maar het leek me stiekem toch leuk om ze met jullie te delen!


 Hele lekkere pannekoekenmix van Home Made! En vooral: super makkelijk! In principe hoef je er alleen water bij te doen. Vind ze echt wel heel erg lekker! Vaak doe ik er in plaats van water alleen wel wat melk bij, dan zijn ze nog net ietsss lekkerder!
De Verkadefabriek in Den Bosch! Ik liep hier langs toen ik op weg was naar de Brabanthallen waar de demonstratie 'Armoede werkt niet!' plaats vond. Ik ging hierheen voor een verslag voor school.
 Jep, schoonmaken hoort er ook bij. In ons studentenhuis hebben we elke week ieder onze eigen taak, die elke week ook weer wisselt!
 Ik werd overladen met dozen Celebrations!
 Oorbelletjes
 Resultaat van een middagje bakken avec maman!
 Lunchen bij La Place met een van mijn beste vriendinnetjes! We konden allebei niet én een broodje én een stuk taart op, dus hebben we lekker gedeeld!
 Het werken aan/voor school gaat ondertussen ook gewoon door!
 Lekker drankjes doen!
 Cupcakes gemaakt samen met mijn vriend. Dit zijn tiramisu cupcakes! (Jumbo eigenmerk bakmix)
 Hmm, heeerrrlijke Irish Coffee gemaakt!
 Eindelijk een tas-in-tas kunnen scoren! Ben er onwijs blij mee, fijn zo'n opgeruimde tas!
 Lekker ontspannen in de Whirlpool bij mijn moeder thuis!
 Kopje soep in mijn leuke Blond Amsterdam kom! Kreeg ik van een van mijn huisgenootjes tijdens SinterKerst!
Erg blij mee!
 Ik zat hier net in de allerlaatste bus die reed voordat ze het OV plat gooiden. (Een van de eerste dagen dat het zo verschrikkelijk sneeuwde!) De bus reed echt zo enorm langzaam, de weg was helemaal besneeuwd!
 Mijn lieve vriendinnetje Fleur; lekker aan het genieten in de zon!
Banaantjes!

Zo, dat waren ze! Ik moet zeggen dat ik zo vaak achteraf denk: had ik hier en daar nou maar een foto van gemaakt! Ga er vanaf nu zoveel mogelijk op letten om overal foto's van te maken, want stiekem vind ik het zelf ook wel heel erg leuk om ze terug te kijken!


Wat vinden jullie, vaker doen zo'n post? Of nah, doe toch maar niet? ;)