20 mrt. 2012

Personal: Disneyland Parijs

Afgelopen kerstvakantie ben ik er heerlijk een paar daagjes tussenuit geweest samen met mijn vriend. Eindelijk! Hij heeft namelijk niet vaak vrij/vakantie door zijn opleiding bij de luchtmacht. We hadden nu dus finally de tijd om echt eens iets leuks te gaan doen samen. Mijn vriend verraste me dan ook enorm toen hij me vertelde dat we (nog voor mijn verjaardag in juni!) naar Disneyland zouden gaan! Ik had zoiets echt nooit verwacht, en vond het echt superleuk dat hij dit helemaal uit zichzelf bedacht heeft haha. Surprised me alot!

Hij had voor de eerste week van januari geboekt, dus na oud en nieuw gingen we er lekker even tussenuit. Extra leuk was dat Disney nog helemaal in wintersferen verkeerde; extra gezellig en mooi dus! Helaas hadden we de eerste dag enorme pech wat het weer betreft.. We zijn compleet natgeregend (completely soaked!) en zaten echt te verkleumen bij de autoshow. Was stiekem geen pretje! Maar ik was allang blij dat we er die dag voor hadden gekozen om eerst het Movie gedeelte van Disneyland te bekijken, aangezien dit toch wat minder leuk, spectaculair en mooi was dan het gewone park met de attracties. De tweede dag hadden we namelijk prrrachtig weer! Maargoed, go see for yourself!
















// Bijna alle foto's zijn gemaakt door mijn vriend

Ik vond het twee zeer geslaagde dagen! De eerste dag was erg leuk ondanks het weer, maar toch vond ik stiekem het park zelf het leukst! We zijn 's ochtends lekker vroeg heen gegaan zodat we op tijd in het park zouden zijn. Heerlijk was dat, er waren nog amper mensen, de attracties waren net open dus er waren helemaal géén lange wachtrijen! Ik denk dat we heel de dag ook niet langer dan een kwartiertje of twintig minuten hebben moeten wachten bij een attractie. Doordat we als het ware zo 'snel' door het park gingen waren we rond een uur of 4 wel uitgekeken en hadden we alles gezien en gedaan wat we wilden en reden we weer lekker op ons gemakje naar Nederland. In ieder geval twee heerlijke daagjes gehad, thanks lief!


Zijn jullie al ooit in Disneyland geweest?  :)