23 mrt. 2012

Nails of the day: Welcome To Roosywood!

Zoals beloofd; bij deze een apart artikeltje over dit prachtige nieuwe lakje van Catrice. Hij sprong me al meteen in het oog toen ik de assortimentsverandering op internet zag, en in het echt vond ik hem stiekem nóg leuker! Tijdens de 2 voor 4 euro actie op Catrice lakjes bij het Kruidvat nam ik deze dan ook maar gauw mee!



Op de foto's draag ik twee laagjes van de lak. Wat me opviel was dat de kleur met 1 laagje heel mooi is, maar nog niet echt goed dekt. Bij twee laagjes werd de kleur bij mij stukken donkerder, maar dekt 'ie wel helemaal. (Oh, and please don't mind the nails, ik heb ze helaas net allemaal af moeten knippen wegens gespleten, zwak en broos. Me no likey!)

Welcome To Roosywood is voor 2.49,- verkrijgbaar bij (de meestal wat grotere) Kruidvat filialen!

Wat vinden jullie van dit kleurtje? Hebben jullie zelf ook al wat lakjes uit de nieuwe collectie kunnen bemachtigen?