30 mrt. 2012

Nails of the day: Clay-ton my hero!

Ohhh, wat baal ik er toch van dat dit mooie, fijne lakje uit het assortiment van Catrice is verdwenen! Voor mij is de kleur en finish van deze nagellak perfect namelijk! Heel creamy, en in de zon (of met flits) zie je een klein glinstertje. Hij dekt bij mij goed in twee laagjes, al moet ik daarbij zeggen dat ik mijn nagels altijd heel kort heb (bijna geen wit randje) dus ik kan niet goed beoordelen of die bij twee laagjes nog door kunnen schijnen!






Hebben jullie ook van die nagellakjes die oh-zo-fijn zijn, maar helaas uit een assortiment zijn verdwenen?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Leuk dat je een comment achterlaat, thanks!

- Graag commenten in ABN
- Spam wordt niƩt gewaardeerd
- Je website zet je in het daarvoor bestemde hokje :)
- Hou de comments netjes, ook naar elkaar!