29 mrt. 2012

Look of the day: They say it changes when the sun goes down

Het is inmiddels al weer een redelijke tijd geleden dat ik een 'look of the day' plaatste. Daarom leek het me wel leuk om de look die ik een paar dagen geleden droeg met jullie te delen! Hij is super simpel hoor; niet zo bijzonder, not much going on at all!


























So, onto what I'm wearing!

GOSH Natural Touch Foundation // GOSH Velvet Touch Foundation Primer // HEMA Eyeshadow Base // Hema Eyebrow Pencil // Catrice Mineral Compact Powder // Hema Terra Bronzing Powder (Jip en Janneke) // M.A.C 'Tenderling' Sheertone Blush // M.A.C 'Hush' Cream Colour Base // KIKO Colour Sphere Eye Shadow 03 // Essence Gel Eyeliner 04 I Love NYC // Rimmel Extra Super Lash Mascara // M.A.C 'Pale' Lip Erase // NYX 'Fig' Round Lipstick gemengd met NYX 'Strawberry Milk' 

Als ik het zo teruglees is het wel een enorme lijst aan producten, maar ik gebruik van vrijwel alles maar een klein beetje hoor! Geen plamuur laag voor mij haha!  

Wat vinden jullie, yay or nay? :)