6 feb. 2012

Shopped: Over the past few weeks/months
























Ik heb in de kerstvakantie eindelijk weer eens de tijd gevonden om lekker te gaan winkelen! Alles bij elkaar gezien, kan ik zeker zeggen dat ik goed geslaagd ben, en geen prul of impulsieve aankopen heb gedaan! Veel dingen stonden al een tijdje op mijn wishlist; zo'n lijstje is voor mij echt enorm handig, omdat ik dan telkens stil sta bij aankopen die niet op dat lijstje staan. 'Heb ik het wel echt nodig? Ga ik dit wel echt gebruiken?' Is het antwoord nee, dan laat ik het product mooi liggen en heb ik mezelf toch maar wat centjes bespaard voor de items op mijn wishlist! De laatste tijd doe ik dan ook steeds minder miskopen, of aankopen waar ik achteraf spijt van krijg. Win-win situatie dus als je het mij vraagt!

Benieuwd geworden naar wat ik allemaal bij elkaar heb geshopt?


 
M.A.C Studio Finish Concealer in NW20 // M.A.C Prep + Prime Illuminator in Radiant Rose

Mijn LUSH kerst-sale buit!

The Jilted Elf showerjelly // Cosy Christmas // Brrrrilliant // Angels Delight zeep // So White bruisbal // Candy Cane soap sample

En mijn 'gewone' assortiment sale buit!

Lady Catarina zeep uit de Halloween collectie // American Cream conditioner // Breath Of Fresh Air toner // Coconut Deodorant Powder // Lust Solid Perfume // Coal Face gezichtsreiniger sample

Kruidvat aankoopjes!

Deze toffe sleutelhanger van de V&D bijouterie afdeling; zo kan ik altijd mijn sleutels vinden in mijn tas!

Ook kocht ik pennen, altijd handig!

Action goodies!

Reinigingsdoekjes, handig voor mee in mijn tas! Neemt niet zoveel ruimte in als een flesje antibacteriƫle handgel! // Een lekkere zachte witte hoes voor over mijn matras. // Wax strips. Ik wil proberen om hier mijn wenkbrauwen mee te doen. // A toothbrush, speaks for itself! // Handig notitie boekje voor als ik op pad ben voor school i.v.m. interviews en bijeenkomsten.

Muursticker, ook van de Action! Hier komt nog een aparte blogpost over ;)


Facial Cleansing Gel van The Body Shop // Mijn favoriete wenkbrauwpotloodje, van de HEMA!


Mijn nieuwe boots!

Ik ben in de kerstvakantie een paar daagjes naar Disneyland geweest samen met mijn vriend, daar nam ik deze twee thermosbekers mee. Een van de Starbucks; Erg fijn ding, lekt niet in mijn tas maar houdt de warmte niet langer dan drie kwartier vast // Die van Mickey Mouse daarentegen houdt de warmte eeerrrug goed vast maar lekt als een gek, haha. #dilemma :')




































Vestje van de WE!




































Khaki kleurige blouse van de WE, de kleur komt niet echt overeen met de werkelijkheid helaas!


Oud-roze blousje van de H&M, en ja, hij kan wel een strijkbeurtje gebruiken haha!

Dan deze sjaal van de H&M, heeeeerlijk zacht, maar echt een gigantische miskoop: Hij geeft af als een gek, na een uurtje dragen zat ik onder het pluis! Not so good.

En tot slot nog deze jaaragenda van de HEMA, welke natuurlijk, een week later voor de helft van de prijs was. Just my luck! :')

Dit zijn een aantal van de spulletjes die ik voornamelijk in de kerstvakantie bij elkaar gewinkeld heb. Ik heb de laatste tijd namelijk geen tijd meer voor middagjes shoppen, en helaas, ook het geld niet. Ik koop dus niet elke week zo'n berg aan spullen, om misverstanden te voorkomen!

*Ohja, de foto's zijn echt bar slecht dit keer! Dit komt o.a. doordat ik de foto's 's avonds laat heb gemaakt, met slecht licht en een flitser. Ook was de batterij van mijn camera bijna op, dus dat komt de foto's helaas ook niet ten goede. Volgende keer (hopelijk) weer beter!


Wat vinden jullie van mijn geshopte spulletjes? Willen jullie ergens nog reviews of uitgebreidere artikelen over zien? :)