9 feb. 2012

Random: Nelly Shoes

Een tijd geleden organiseerde Nelly het "Nelly High Heels Event". De eerste 150 mensen die tijdens dit event op kwamen dagen kregen de kans om gratis een paar schoenen uit te zoeken. Na een helse paar uur wachten en letterlijk bijna doodgedrukt te zijn kwam ik de Bermuda in Eindhoven binnen, en één ding is voor mij duidelijk: Punt 1: Hoe gestoord mensen kunnen worden als er iets gratis is. Punt 2: Dit doe ik dus echt nooit van mijn leven weer! Maar goed, ik heb er wel een paar gratis schoenen aan over gehouden :')







Ondanks het plateau zijn deze heels toch wel erg hoog. Ik heb er heeeel eerlijk gezegd dan ook nog niet echt op gelopen. Maar goed, daar moet ik gewoon even de tijd voor nemen, want het is zonde als deze booties wat staan weg te stoffen in mijn kast! Het enige wat ik jammer vind aan dit model is dat het plateau aan de voorkant niet helemaal aansluit bij de schoen zelf, maar goed, mij hoor je verder niet klagen hoor, haha!


Oja FYI: het model is trouwens Manon! 

(De foto's zijn wederom niet super, deze zijn op de zelfde avond geschoten als die uit het 'Shoplog' artikel van een paar dagen geleden. Vandaar dat de kleur van het licht niet op alle foto's hetzelfde is!)