20 dec. 2011

Review: KIKO creamy lipstick 396

Het is al weer even geleden, maar afgelopen zomervakantie heb ik in Rome een aantal erg mooie make-upjes gescoord bij de KIKO! Ik heb al over een aantal van deze goodies geschreven, maar nog steeds liggen er een paar onaangeraakt in een bakje te wachten op een review! Vandaag deze KIKO creamy lipstick in de kleur 396.



De verpakking! Wat mij betreft is deze best oke, simpel zwart met witte letters. Dat er al een doosje om de lipstick zit vind ik toch vaak net even dat extra luxegevoel geven, haha.


De ingrediƫnten!

De verpakking van de lipstick zelf! Jammer dat dit kleurtje geen naam heeft trouwens, dat is altijd een pluspunt.. (Lees: Makkelijker te onthouden!)

Tadaaa! Issie niet mooi? Ik hou echt van dit soort kleuren! Ik zou hem omschrijven als een peachy, koraal kleur met een mix van nude. Snappen jullie 't nog? :')

396 is inderdaad vrij creamy, maar valt niet te vergelijken met bijvoorbeeld de round lipsticks van NYX. Minpuntje vind ik toch wel de geur; hij is niet heel storend, maar doet me een beetje aan klei denken ofzo. Wanneer je de lipstick op je lippen aanbrengt is die geur echter verdwenen.


En een swatch op mijn hand. De kleur komt op de laatste foto erg goed overeen. Op de bovenste foto van de twee zie je de glans en creamy structuur van de lipstick.

En de kleur op mijn lippen! Zoals je ziet is het een lief, subtiel kleurtje. Perfect voor overdag, of voor bij een dramatische/heftige ooglook! De houdbaarheid van de lipstick is gewoon goed, niet extreem lang en ook niet extreem kort. Wanneer je niet te veel aan je lippen zit of eet en drinkt houdt 'ie prima, maar na een maaltijd zul je hem toch wel even bij moeten werken..

Al met al ben ik erg tevreden met deze lipstick van KIKO, ik houuuu gewoon van dit soort kleurtjes! Jammer ook dat KIKO niet in Nederland verkrijgbaar is! Je kunt het merk in ieder geval wel in Duitsland en Italiƫ vinden, maar dan zul je toch echt de grens over moeten!


Wat vinden jullie van deze kleur? En hebben jullie zelf ook al eens producten van KIKO gekocht/geprobeerd?