16 okt. 2011

Personal: Quick update!

Hee allemaal,

In case jullie je afvroegen of ik M.I.A. was ofzo, I'm not! Ik ben nog steeds ongelofelijk druk met school, en de opdrachten en het huiswerk vliegen me om de oren. Daarnaast gaat het met mijn gezondheid ook wat minder, ik voel me al weken niet fit en ik ben vrijwel altijd moe. Mijn blog heb ik dan ook even een beetje links laten liggen, wat ik echt onwijs jammer vind omdat ik wel erg veel inspiratie heb en ook gewoon zin heb om te bloggen!

Maargoed, dit gaat geen klaag update worden! Vanaf donderdag heb ik een weekje herfstvakantie, en ook al moet ik nog enorm veel doen voor school, ik ben zeker van plan om weer wat artikeltjes te tikken! Ik heb de afgelopen tijd toch nog af en toe wat geshopt, dus jullie kunnen zeker wat reviews van het een en ander verwachten de komende tijd. Ik hoop dat ik in de vakantie mijn schoolzaakjes wat meer op orde kan krijgen, waardoor ik straks als ik weer naar school moet gewoon door kan blijven gaan met bloggen. Ik merk gewoon dat ik nog steeds niet echt een goede balans heb kunnen vinden tussen school en vrije tijd, dus dat is iets waar ik zeker aan wil werken!

Ik vind het trouwens erg lief dat jullie allemaal zo betrokken blijven, ook een aantal ontzettend lieve meiden via Twitter. Dit doet me echt onwijs goed, so thanks for that! :)

Verder wil ik jullie nog even doorverwijzen naar de blog van een van mijn beste vriendinnetjes; Laura. Zij moet voor haar opleiding (ook journalistiek toevallig) een blog bijhouden en ik zou het erg leuk vinden als jullie eens een kijkje nemen!
Laura heeft trouwens ook een verslag van City and Colour (waar we samen heen gingen) online gezet met enkele foto's er bij, ik heb hier de tijd (nog) niet voor gehad maar bij deze wil ik wel even mijn favoriete nummers met jullie delen.

Tot slot wil ik jullie nog een hele fijne zondagavond wensen, en ik hoop echt dat ik snel weer wat meer in mijn ritme zit en blogjes voor jullie kan schrijven! :)

Een aantal van mijn favoriete City and Colour nummers;


Dit is het nummer waardoor ik Dallas z'n soloproject leerde kennen, inmiddels zo'n twee jaar geleden denk ik. 

Voor dit nummer heb ik geen woorden haha, je moet het zelf maar luisteren. Ik denk dat iedereen zichzelf er wel een klein beetje in kan herkennen soms.


En tot slot een nummer van de gelijknamige nieuwe CD; Little Hell.