22 sep. 2011

Tag: Wat heb je liever?



Laatst werd ik voor het eerst in mijn hele 'bloggerscarrière' getagged! En dan wel door de lieve Kelly van Diva of Geneva! Echt super leuk, en ook heel lief dat ze aan me heeft gedacht!




Geen wenkbrauwen of een duidelijk zichtbare, zwarte snor?
Aiii. Ik vind dit zo'n moeilijke! Wenkbrauwen geven namelijk zo veel vorm aan je gezicht, die wil ik niet missen. Maar een dikke, zwarte snor is ook niet erg charmant natuurlijk. Ik denk dat ik dan toch echt ga voor geen wenkbrauwen. Dan maar bijtekenen!

Hele mooie gezonde perfecte nagels hebben maar nooit meer je nagels mogen lakken of zwakke ongezonde nagels die je wel mag lakken?
Ik kies zonder twijfel voor de mooie gezonde en perfecte nagels! Mijn nagels zijn nu zo broos en zwak, echt geen pretje! Ik zou echt een moord doen voor van die mooie, lange nagels hoor!

Lang haar tot je voeten of gemillimeterd haar?
Hmm. Weer zo'n lastige! Toen ik klein was (zo'n 9/10 jaar) had ik bijna een meter aan haar! I kid you not hoor mensen! Ik weet dus wel hoe het is om enorm lang haar te hebben, en het is niet altijd even makkelijk en handig kan ik je vertellen.. Toch zou ik gaan voor lang haar tot mijn voeten, ik zou er altijd een knot/staart/vlecht in kunnen maken. Gemilimeterd haar lijkt me toch wel heel erg koud namelijk, en ik ben al zo'n koukleum haha!


Voor eeuwig met een smokey eye rondlopen of voor eeuwig geen oogmake-up meer gebruiken? 
Voor eeuwig met smokey eyes rondlopen, no doubt in mind! Je kan deze zo heftig en natuurlijk maken als je zelf wilt! Ik vind dat smokey eyes per definitie ook niet per sé zwart of bruin hoeven te zijn, dus ik zou lekker creatief aan de slag gaan met kleur!

Heel erg rode wangen of een grauw gezicht zonder kleur?
Heel erg rode wangen! Ziet er toch een stukkie gezonder uit denk ik zo! Al is het soms natuurlijk ook wel een beetje 'awkward'. Mensen denken altijd dat je aan het blozen bent, haha. 

Geen cosmetica meer gebruiken of alleen nog maar cosmetica gebruiken dat op dieren is getest?  
Oh dit is echt een hele gemene en moeilijke! Het liefst zou ik alleen maar make-up gebruiken wat niet op dieren is getest, maar ik let hier eerlijk gezegd ook niet altijd even goed op. Dus ik kies voor de laatste, -ai toch wel pijnlijk-!
 
 
Gelige tanden met een perfect recht gebit, of scheve tanden die wel mooi wit zijn?
Hmm. Tja, hoe gelig is 'gelig'? En hoe scheef is 'scheef'? Ik denk dat ik het liefst gewoon een perfect recht gebit zou hebben, dan maar wat gelige tanden hoor! 

Voor 1 dag op je school/werk verschijnen met een niet draagbare look, en raar opkijken als mensen er wat van zeggen of die dag zogenaamd ziek zijn.
Ik denk dat ik die dag zogenaamd ziek zou zijn! Kan ik een keertje lekker uitslapen, haha. Oh wat slecht eigenlijk he!

Nooit meer nagellakremover mogen gebruiken (dus gewoon wachten tot je nagellak afbladderd of het er afkrabben) of iedere dag opnieuw je nagellak er af moeten halen?
Als ik Seche Vite als topcoat zou mogen gebruiken zou ik het er gewoon af laten bladderen. Onder de douche kan ik mijn nagellak door de Seche Vite er zo als een blad vanaf trekken. Ik zou dus voor het eerste gaan! Dan kan mijn nagels toch heel veel lakken, en doordat het er weer zo makkelijk afgaat beschadigen mijn nagels ook minder snel dan wanneer ik elke dag aceton zou moeten gebruiken.


Een bodylotion gebruiken die de huid ontzettend zacht, mooi en gezond maakt maar wel ontzettend stinkt, of een bodylotion gebruiken die heel lekker ruikt (waar je wel de hele dag aan zou kunnen snuiven) maar verder niet zo veel doet voor je huid?
Hier hoef ik eerlijk gezegd niet zo lang over na te denken: waarom zou ik een ontzettend stinkende bodylotion willen gebruiken?! De laatste dus, ik ruik liever lekker!

Je haar in een kinky kleur verven (denk als fel roze, groen) of grijs?  
Hmm. Lastige! Sommige mensen hebben namelijk 'grijzig' haar, wat toch wel heel erg gaaf kan staan soms! Grijs hoeft per definitie toch niet 'grannylike' te zijn? Nouja in dat geval; ik kies grijs!

Een vreselijk hoerige lipliner om je mond, of uitgelopen panda ogen?
Panda ogen.. Hoerige lipliner vind ik namlijk nog erger!

Nooit meer cosmetica kopen bij de parfumerie (Douglas, Sephora, enz) of nooit meer bij de drogist? 
Hmm. Ik heb meer producten van de drogist, maar zou toch kiezen om hier dan nooit meer make-up te kopen. Dan heb ik liever een kleine, bescheiden stash met wat duurdere merken!

De komende 1,5 jaar geen make-up meer kopen (alleen geen make-up dus, verzorging mag wel!) of je hele stash inleveren (dus ook verzorging) maar daarna direct voor 250 euro alvast wat nieuwe dingen kopen? 
Absoluut het eerste; de komende 1,5 jaar geen make-up meer kopen! Ik heb zat, en dit zou een mooie 'kans' zijn om alles wat ik heb eens op te maken!

Bron foto's: Weheartit



Aangezien ik vrij laat ben met het invullen van deze tag, hebben de meeste mensen hem waarschijnlijk al wel gehad of ingevuld. But, if you didn't neem deze tag dan gerust over! :)