4 sep. 2011

Stuff: Opgemaakt in augustus


De maand augustus is dit jaar weer voorbijgevlogen zeg! Het had een ontzettend mooie zomermaand moeten worden, maar de weergoden dachten daar net even wat anders over helaas.. Ik heb mezelf daarom maar extra verwend met lekkere bodylotions en maskertjes aangezien het binnen zitten soms ook wel een beetje saai werd. Bovenstaande producten heb ik deze maand opgemaakt.


Als eerst heb ik de body butter van de H&M opgemaakt. Ik had deze al weer een hele tijd staan en gebruikte hem amper, ondanks de geur die ik zo lekker vond. Ik ben gewoon een beetje lui soms wat 'smeren' betreft. Maar het is me toch gelukt en ik heb hem opgemaakt! Dit was een body butter uit een limited edition, volgens mij voor kerst o.i.d. en hij ruikt heerlijk. Ergens vind ik het wel jammer dat 'ie nu op is maar dat betekent wel dat ik weer lekker een nieuwe pot bodybutter/lotion kan gaan gebruiken :)

Ook het Total Repair masker van L'Oreal Elvive heb ik eindelijk op gemaakt. Ik doe altijd zo lang met dit soort producten! Het is een ontzettend fijn masker en hij maakt m'n haren lekker zacht. Ohja, hij ruikt ook errug lekker kan ik je vertellen!


Ik ben gek op lekkere douchegels, en heb er dan ook heel erg veel. De Cashmere Moments van Nivea heb ik dan ook in record tempo opgemaakt, want wat is deze fijn zeg! De geur, de substantie.. mmm. Hij schuimt ook heerlijk en laat mijn huid erg zacht aanvoelen.

Vaak reinig ik mijn gezicht onder de douche met een facewash, en een paar keer per week wil ik m'n huid wat extra's geven. Dit doe ik dan met een wat mildere gezichtsscrub. Na wat wel eeuwen lijken te zijn heb ik m'n Garnier Clean Detox (voor de normale huid) opgemaakt! Inmiddels is deze lijn van Garniet allang uit de schappen verdwenen, stiekem baal ik daar van want dit waren enorm fijne producten! Gelukkig heb ik van deze scrub nog een back-up, dus ik kan nog wel even vooruit!


Ik ben wel aan het smeren geweest deze maand voor mijn doen zeg, haha! Ook de Dove Pro Age Bodylotion heb ik opgemaakt. En ja, I know, Pro Age ben ik nog lang niet! Hij was dan stiekem ook van m'n moeder, alleen zij is helemaal verslingerd aan d'r Rituals Magic Touch body butter en gebruikte 'm dus niet meer. Ik heb 'm vooral gebruikt na het scheren van mijn benen omdat het een hele rijke, dikke en voedende lotion is.

Van Dr. van der Hoog heb ik eindelijk deze Frisse Beengel opgemaakt. Ik heb hier nog twee tubetjes van liggen, (kreeg ik ooit ergens bij) en ik weet niet zo goed wat ik van dit product moet vinden. Het is heerlijk fris en verkoelend voor je benen/voeten, maar het hydrateert dan weer totaal niet heb ik het idee. Maar goed, one down two to go!

Naast 'n gezichtsscrub heb ik ook deze Body Scrub van het Kruidvat opgemaakt. Oh en wat ruikt deze heeerlijk, echt naar groene appeltjes! De scrub zelf is vrij mild, dus je huid is niet geïrriteerd na het gebruik ervan. Het maakte mijn huid in ieder geval lekker glad en zacht. Oh en die geuuur! Love it!


Tot slot toch nog één beautyproduct, namelijk deze Dream Creamy Foundation in de kleur 08 Light Beige van Maybelline. This took me ages to finish! Ik heb hem echt weken/maanden lang elke dag gebruikt. (Al gebruik ik foundation vaak alleen op kin, neus en voorhoofd) De kleur zou misschien nog net een klein tintje lichter kunnen, dan was deze foundation helemaal perfect geweest. Hij dekt goed, maar voelt wel 'licht' aan op de huid en geeft een mooie finish. Niet te glanzend maar gewoon een gezonde 'glow'! Gelukkig heb ik hier tijdens een leuke actie bij het Kruidvat ook al een back-up van kunnen scoren. Zeker een aanradertje dus!

And last but definitely not least dit Dode Zee modder masker van Dr. van der Hoog. Ook dit is een ontzettend fijn product. Ik heb het gevoel alsof deze mijn huid goed reinigt maar tegelijkertijd ook weer verzorgt.. Oh en deze geur is ook weer.. goddelijk! (Jeetje wat een geuren allemaal zeg :') haha)




Hebben jullie deze maand veel dingen opgemaakt? En kenden jullie sommige van de bovenstaande producten al?