19 sep. 2011

Stuff: Guilty Pleasure










Gotta love my nerds!







I must confess; ik ben lichtelijk verslaafd aan deze vrolijke suikersnoepjes! Deze verslaving begon zo in de tweede klas op de middelbare school, -ik was toen 14, dus dat is alweer 4 jaar geleden inmiddels- bij de America Today. Jullie kennen waarschijnlijk allemaal de stands met snoep in die winkel wel, ze verkopen o.a. Oreo's, Wrigley Gum en Jelly Beans. Destijds verkochten ze ook Nerds! In wel twee varianten, namelijk deze: de Rainbow versie, maar ze hadden ook een Sour variant.

En ohh, wat waren die lekker! Zo heerlijk zuur dat m'n gezicht ervan vertrok, ja, dat vind ik echt lekker haha! Telkens als ik in de stad was nam ik dan ook wel een doosje mee. Toen ik op een middag de AT weer eens binnen liep om zo'n geliefd doosje vol goddelijkheid te kopen, sloeg het noodlot toe! #drama-uit

Ze werden niet meer verkocht, waren zomaar uit het assortiment gehaald! Mennnn, wat vond ik dat stom zeg! En ik had ook geen idee waar die dingen verder verkocht werden.. Ik moest dus noodgedwongen afkicken van mijn lieve, lekkere nerdjes.

Laatst liep ik toevallig even snel de America Today binnen om te kijken of ze nog leuke kleding hadden, en ik kon de winkel natuurlijk niet uitlopen zonder te checken of de Nerds er nu, vier jaar later, niet heel toevallig weer zouden liggen.. Je raadt het al, ze waren er! Ik kon mijn geluk serieus niet op haha, kan je het je voorstellen? Mijn verslaving zet zich nu dus ook na al die jaren weer vrolijk voort. :')

Hebben jullie dat ook, dat je verslaafd bent aan een bepaald snoepje of ander eten/drinken or whatsoever? :)