2 sep. 2011

Review: Sleek Liquid Illuminator Glisten Me 'Empress'

Vandaag heb ik een erg leuk product ter review, al zeg ik het zelf! Ik ben dit product namelijk ook nog niet op andere (beauty)blogs tegengekomen verder. Ik heb 't een hele tijd grondig getest en vertel jullie vandaag mijn bevindingen over de Sleek Liquid Illuminator in Glisten Me 'Empress'!




Hier zie je de mooie zachte 'peachy' kleur van de highlighter en de subtiele shimmers. I love it!



De highlighter geswatched op mijn hand.

De highlighter blenden..



And the end result: een prachtige gezonde glow!

Wat zegt Sleek zelf over dit product:
"Sheer, weightless liquid that instantly illuminates the skin. Highlights and contours cheeks as well as brow bones. Creates a natural-looking luminosity when used as a foundation base."

Ik ben het op zich wel met deze beschrijving eens! De highlighter geeft inderdaad een mooie 'healthy glow' aan je gezicht en ziet er niet overdreven 'nep' uit, maar gewoon mooi natuurlijk.
Met een heel klein likje 'Glisten Me' geef je al een mooie glans aan je wangen. Je kunt dit product trouwens dus zelfs op je wenkbrauwbot gebruiken! (Zelf heb ik het nog niet gebruikt in combinatie met mijn foundation, ik denk dat 'ie daar toch net iets te shimmery voor is!)

Aangezien er 30 milliliter van dit prachtige 'goedje' in een verpakking zit, zul je hier onwijs lang mee doen. Je hebt namelijk echt maar heel weinig nodig. In het begin moet je gewoon even wat experimenteren met wat je zelf mooi vindt!

De shimmers die in Empress zitten zijn erg subtiel, maar zie je bijvoorbeeld in het zonlicht wel redelijk goed. Daar moet je van houden, maar ik vind het net wat extra's geven!
De kleur van de highlighter is redelijk peachy, kan stiekem ook wel doorgaan voor een beetje een 'zalmkleurtje'. Op je huid zie je deze kleur alleen niet terug als je alles mooi met elkaar blendt. 

De substantie van dit goedje is vloeibaar, maar niet zo vloeibaar dat je het potje niet op zijn kop kunt houden. Ik denk dat het te vergelijken is met een dagcrème. Ook zit er geen nare, storende geur aan het product, gewoon een typisch standaard make-up luchtje als je het mij vraagt.
Al met al vind ik dit een erg mooi product! Mijn M.A.C. Hush Cream Colour Base is iets subtieler dan Empress, maar op dagen dat ik zin heb in wat meer 'sparkle' grijp ik al gauw naar de laatste! :-)

Ik heb Glisten Me 'Empress' van Sleek besteld bij Boozyshop voor 8.49,- excl. verzendkosten.
Gezien de hoeveelheid product en het zuinige gebruik vind ik dit een prima prijsje!


Wat vinden jullie van dit product, zouden jullie het zelf ook aan schaffen?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Leuk dat je een comment achterlaat, thanks!

- Graag commenten in ABN
- Spam wordt niét gewaardeerd
- Je website zet je in het daarvoor bestemde hokje :)
- Hou de comments netjes, ook naar elkaar!