30 sep. 2011

Review: Sleek blush in Suede


Jaaaa, ik heb hem al een hele tijd in huis, de prachtige nieuwe blush 'Suede' van Sleek uit de Nude Collection! Ik had gewoon simpelweg geen tijd om er productfoto's van te maken, dus ik moest even wachten voordat ik hem mocht gebruiken van mezelf. Vandaag dan toch eindelijk een review!

Inmiddels is dit alweer mijn derde blush van Sleek; Rose Gold en Pan Tao liggen namelijk al enige tijd in mijn 'everyday' bakje! Stuk voor stuk zijn het prachtige, goed gepigmenteerde blushes en Suede is absoluut een fijne aanwinst.




Over de verpakking van Sleek ga ik het niet eens meer uitgebreid hebben, die zullen de meeste van jullie inmiddels wel kennen. Wel bevat Suede het leuke printje van de limited edition op het dekseltje.
Binnenin zit zoals gewoonlijk een handige en grote spiegel.


Suede is een prachtige, warme, naar bruin met een vleugje 'peach' neigende kleur. Wat mij betreft perfect wanneer je oogmake-up of lippen wat opvallender zijn. Pas echter wel op bij het aanbrengen dat je niet teveel product aanbrengt, hij is namelijk onwijs gepigmenteerd! Daardoor gaat 'ie natuurlijk wel lekker lang mee. Erg fijn, zeker omdat 't dus een LE is!



De ingrediƫnten. Verder bevat de blush 8 gram aan product.



En Suede geswatched op mijn hand. Hij schijnt wel redelijk wat weg te hebben van de nieuwe blush Life's A Peach (ook van Sleek), dus mocht je deze blush niet meer kunnen bemachtigen kun je deze blush overwegen!

Al met al ben ik echt ontzettend blij met deze prachtige blush! Hij behoort nu al tot mijn favorieten en ik kan hem dan ook zeker iedereen aanraden!

Voor 5.95,- bestel je deze blush bij o.a. Alicejohavesentials.

Wat vinden jullie over het algemeen van blushes van Sleek? Zijn jullie er net zo tevreden over als dat ik dat ben?