18 aug. 2011

Wishlist: #2


Pff. Wat is het soms lastig zeg: om niet in de verleiding te komen om alles wat je op al die talloze (beauty) blogs voorbij ziet komen gewoon te kopen! Natuurlijk zou ik niet alles wat ik zou willen hebben kunnen kopen, maar het is altijd leuk om heerlijk weg te dromen bij die mooie spulletjes!


First of all; de Moleskine Film Journal! Wat een ontzettend leuk boekje is dit zeg! Ik zag hem de afgelopen maand op meerdere blogs voorbij komen en het is precies wat ik zoek! Ik hou namelijk al een soort van 'lijst' bij op mijn laptop met welke films ik heb gezien. Ik vergeet alleen vaak om het op te schrijven nadat ik een film heb gezien, omdat ik dan mijn laptop weer helemaal aan moet zetten.
Verder hou ik enorm van lijstjes maken, maar dan wel gewoon met pen en papier. Dit boekje lijkt me dus ideaal!



Dan het Urban Decay Naked palette. Bij wie staat 'ie onderhand niet op het verlanglijstje?! Echt een prachtig palette om mooie neutrale looks mee te maken. Ik heb alleen al zoveel neutrale palettes die ik eerst zo goed als op moet maken van mezelf, dat deze voorlopig ook nog wel even op mijn wishlist zal blíjven staan!




Ook staan er twee prachtige blushes van M.A.C. op mijn wishlist, namelijk Dainty en Peachykeen. Ik hou gewoon van de warmere, peachy kleurige bluhses! Stiekem zou ik Harmony ook nog wel willen om mee te contouren.. *oke shht, haha *


 
Last but not least; deze toffe 50mm f/1.8 II lens van Canon! Deze is perfect voor het maken van portretfoto's, maar lijkt mij ook ideaal om mooie productfoto's mee te maken! Hij neemt veel licht op, waardoor je in principe geen flitser hoeft te gebruiken. Ook zorgt deze lens ervoor dat je achtergrond dat mooie zachte/wazige effect heeft. De lens beschikt echter niet over een zoom-functie, waardoor je wel dicht bij je object moet gaan staan maar voor het maken van product- of portretfoto's is dit natuurlijk geen probleem!

Toch wel een vrij 'prijzige' wishlist weer! Ach, dromen mag toch? ;-)


Wat staat er op jullie verlanglijstje?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Leuk dat je een comment achterlaat, thanks!

- Graag commenten in ABN
- Spam wordt niét gewaardeerd
- Je website zet je in het daarvoor bestemde hokje :)
- Hou de comments netjes, ook naar elkaar!