4 aug. 2011

Win: Sarlini verenoorbelletjes!


Ja, jullie lezen het goed! De allereerste winactie staat online! Benieuwd naar hoe je dit leuke paar oorbelletjes kunt winnen? Lees dan snel verder!







Ik ben nu ruim een maand bezig met intensief bloggen, and so far gaat het erg goed! Ik steven al weer af op 50 followers via Bloglovin': Iets wat ik nooit had verwacht na pas een maand! Al met al heb ik ontzettend veel plezier in het schrijven en vind ik het heerlijk dat ik zo mijn eigenlijk plekje heb op het wereldwijde web. Ik kan lekker bezig zijn met de dingen waar ik van hou, namelijk fotografie en schrijven!

Ik ben al een paar weken bezig met het kopen van leuke spulletjes voor winacties, en geef dit keer deze oorbelletjes van Sarlini weg (die ik in Rome kocht!) als klein bedankje. Wil je kans maken op deze oorbelletjes, dan zou ik het fijn vinden als:
  • Je een comment achterlaat dat je meedoet en waarom je deze oorbelletjes graag zou willen winnen.
  • Je me volgt via Bloglovin', zo krijg je elke dag een nieuwe update; vers van de pers! ;-)

Om extra kans te maken zou ik het lief vinden als je de volgende tweet plaatst op twitter (dit hoeft echter niet, en is ook zeker niet verplicht!):
  • Doe mee met de winactie van @laviedunjour op http://www.laviedunjour.blogspot.com en win dit hippe paar oorbellen!

De winactie loopt tot 10 augustus en stopt om om 23:59 's avonds!
Hou mijn site dus goed in de gaten, ik maak de naam van de winnares na de einddatum zo snel mogelijk bekend. Heb je gewonnen, stuur me dan even een mailtje op laviedunjour@hotmail.com !

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Leuk dat je een comment achterlaat, thanks!

- Graag commenten in ABN
- Spam wordt niƩt gewaardeerd
- Je website zet je in het daarvoor bestemde hokje :)
- Hou de comments netjes, ook naar elkaar!