2 aug. 2011

Tip: Kruidvat lipstickhouder

Hebben jullie dat probleem soms ook? Mijn favo lipsticks en lipbalms neem ik standaard mee in mijn tas, always, no matter what! Nadat ze een tijdje in mijn tas hebben gezeten zien ze er echter niet meer uit gewoon! De verpakking is helemaal beschadigt en bekrast. Niet zo gek natuurlijk als je bedenkt dat ze tussen sleutels, een telefoon en agenda met ringband liggen!

Laatst was ik even in het Kruidvat en kwam de perfecte oplossing voor dit probleem tegen! Benieuwd geworden? Lees dan snel verder!



Bij mijn bezoekje aan het Kruidvat kwam ik allemaal nieuwe toilettasjes, portomonneetjes en spiegeltjes tegen. Nieuwsgierig als ik ben moet ik daar altijd even tussen rommelen; en ik vond me daar toch een handig ding! Een lipstickhouder! (Zoals mama die vroeger altijd had voor haar mooiste lipstick!)





Is 'ie niet onwijs handig!? En vond deze 'm nog een leuk 'printje' hebben ook! Zo kan ik dus altijd mijn favoriete lipstick of lipbalm meenemen zonder dat de verpakking zo lelijk wordt!
Binnen in het houdertje zit ook nog een klein spiegeltje zodat je je lipstick erg precies aan kunt brengen, of nog even een snelle make-up check kunt doen!
Echt een top ding vind ik het, haha #hoezooverenthousiast?

Kruidvat Lipstickhouder 
0.99,-

Wat vinden jullie van dit handige ding? En hebben jullie dit probleem zelf ook vaak bij het meenemen van lipsticks in je tas?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Leuk dat je een comment achterlaat, thanks!

- Graag commenten in ABN
- Spam wordt ni├ęt gewaardeerd
- Je website zet je in het daarvoor bestemde hokje :)
- Hou de comments netjes, ook naar elkaar!