27 aug. 2011

Things of the day: 250811


Vandaag weer een nieuwe 'things of the day'! Hierin laat ik jullie mijn favorieten van dit moment zien. Dit kan van alles zijn: van make-up tot eten en van verzorgingsproducten tot gadgets, whatever, het kan allemaal!



First of all: Ik heb eindelijk een geurbrandertje! Voorheen kon ik ze nooit vinden als ik er naar zocht, maar laatst was ik even met mijn moeder in het winkelcentrum hier en kwam ik ze overal tegen! Ik kocht deze bij de Xenos voor een prijsje van 1.29,- om vervolgens een nóg veel leukere tegen te komen bij de Blokker voor slechts 0.99,- cent. Zul je altijd zien he! Maargoed, het gaat tenslotte om de functie van dit apparaat en wat 'ie moet doen, dat doet 'ie goed! :)


Bij een geurbrandertje hoort natuurlijk ook een geur! -ya think? Bij de Blokker kocht ik er een met de geur van Water. Vond dit toch een van de lekkerste en meest frisse oliën die ze daar verkochten.

Mijn most 'fav' oorbellen van dit moment! Ik heb ze al jaren maar heb ze weer een soort van herontdekt!


Mijn handen zijn de laatste tijd erg droog en ook mijn nagels zijn er ontzettend slecht aan toe. Daarom verwen ik ze soms met een lekkere 'lik' Lemony Flutter van Lush in de hoop dat ze er weer wat verzorgder uit gaan zien.


En misschien heel fout en slecht, maar wel errug lekker: Energy Drink!


Wat zijn jullie favorieten lately? :)