15 aug. 2011

Tag: Ben jij een echte beautyfreak?


Okee: stiekem ben ik (voor zover ik weet) nog niet getagged voor deze tag, maar ik vond hem zo leuk dat ik hem toch even heb ingevuld! Benieuwd of ik echt zo'n beautyfreak ben of niet, lees dan snel verder!

Wat is het laatste beautyproduct wat je gekocht hebt waar je echt voor hebt moeten sparen?
Ik kan beter zeggen; laatste beautyproducten! Ik ben een tijdje geleden helemaal los gegaan bij de M.A.C. Pro Store in Amsterdam en heb toch wel even moeten sparen om al die spulletjes te kunnen kopen hoor. Ik denk dat ik op dit moment het meest enthousiast ben over mijn Cream Colour Base in Hush en de Lip Erase in Pale! (Van beide producten komen nog reviews, ofcourse!

Als je een beautyproduct zou zijn, wat zou je dan zijn?
Ik zou zonder twijfel blush zijn! Blush geeft wat als het ware wat meer 'leven' en kleur aan een gezicht en daarnaast kan je er ook nog wat mee shapen. Het is ook gewoon mijn favoriete product, zonder blush is mijn 'look' niet af! De laatste tijd kies ik het meest voor de peachy kleurtjes trouwens, ben echt fan!

Hoe veel vriendinnen heb je waarmee je helemaal gek kunt worden over die perfecte blush of geweldige oogschaduw?
Eigenlijk geen! Haha. Een paar van mijn beste vriendinnetjes vinden het wel leuk maar zijn er niet zo mee bezig als dat ik dat ben.. Maar gelukkig zijn er een heleboel blogcollegaatjes die nét zo, of misschien nog wel enthousiaster zijn dan ik! :)


Wat was de laatste keer dat jij make-up hebt weggegooid?
Ik gooi eigenlijk niet zo snel make-up weg. Als ik het niet gebruik geef ik het vaak weg aan het zusje van mijn vriend, mijn moeder of aan vriendinnen. Als het echt niet meer goed is gooi ik het wel gewoon weg natuurlijk. Meestal heb ik het dan ook niet zo veel gebruikt en dat is natuurlijk wel eeuwig zonde, vandaar dat ik het meestal dus ook weg geef wanneer ik het niet gebruik. Zonde om iets te laten wegstoffen als iemand anders er misschien wel heel blij mee is! Het laatste wat ik heb weggegooid was een hele oude concealer van Gosh in een te donkere kleur.. Hij stonk zo erg!

Hoe begon de make-up gekte bij jou?
Ik heb make-up eigenlijk altijd wel interessant gevonden, van kinds af aan al wel. Rond mijn 15e was ik echt helemaal into make-up en begon ik filmpjes op youtube te kijken om nieuwe technieken te leren en om tutorials na te doen. Er kwamen toen langzaam ook steeds meer beautyblogs op het www, dus dat speelde ook wel mee. Ik volgde de 'bekendste' beautyblogs al sinds mijn 12e, alleen met make-up zelf was ik toen nog niet uitgebreid bezig. 

Als een niet-make-up-fan je vraagt hoeveel nagellak en oogschaduw hebt, geef je dan eerlijk antwoord? 
Ik zou zeker eerlijk antwoord geven, probleem is echter dat ik geen idee heb hoeveel ik er heb! Daarnaast ben ik meer van de blushes, lipsticks en lipgloss, dus mijn nagellak/oogschaduw stash is niet belachelijk groot. (Misschien leuk om daar eens aparte artikelen over te schrijven? Zou jullie dat leuk lijken?) 

Hoe vaak ga je naar de drogist zonder dat je echt iets nodig hebt?
Echt veeel te vaak. Altijd als ik in de buurt van een Kruidvat ben loop ik wel even naar binnen. Sterker nog, ik kom ook bijna altijd wel weer met iets naar buiten lopen! Ik ben erg gevoelig voor de acties die drogisterijen vaak houden met make-up, haha!

Hoeveel besteed je per dag op internet, lezend over beauty?
Pfoee. Erg veel tijd, misschien wel te veel! Zeker nu het vakantie is zeker wel zo'n 2/3 uur per dag! La vie d'un jour heb ik dan nog niet meegerekend. Op youtube weet ik me ook al gauw een paar uur te vermaken!



Wat is je favoriete make-up item? 
Hmm. Lastige! Ik denk dat dat op dit moment toch wel de Pan-Tao blush uit de Avoir la Pêche collectie van Sleek is! Echt een onwijs mooie kleur! Stiekem gebruik ik hem ook wel eens als oogschaduw.. 

Heb je een wishlist en hoeveel producten staan daarop?
En of ik die heb! Ik wil hier binnenkort nog een apart artikel over plaatsen, maar ik kan alvast wel verklappen dat deze wishlist producten van M.A.C., Sleek en Urban Decay bevat! 

Geef deze tag door aan drie beautybloggers waarvan je weet dat het echte beautyfreaks zijn.
Ik ga hem niet doorgeven, denk dat de meeste mensen hem al wel hebben gehad namelijk! Mocht jij hem nou niet hebben gehad en 'm toch leuk vinden, voel je vrij om hem over te nemen! (Deed ik toch ook! Haha)

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Leuk dat je een comment achterlaat, thanks!

- Graag commenten in ABN
- Spam wordt niét gewaardeerd
- Je website zet je in het daarvoor bestemde hokje :)
- Hou de comments netjes, ook naar elkaar!