5 aug. 2011

Stuff: I HEART London Macchiato!



Ik ben niet zo'n grote koffiedrinker, maar waar ik op zijn tijd wel van hou is een heerlijke kop latte macchiato! Natuurlijk kun je me ook blij maken met zo wat elke koffiesoort (met in het bijzonder natuurlijk de Café Frappucino!) van Starbucks, maar deze latte van Nescafé is ook erg lekker!




De latte macchiato van Nescafé is gemaakt van oplospoeder en is verkrijgbaar in zakjes, maar ook in een grote pot. Er zijn ook nog wat verschillende smaken waaronder Latte Vanille, Hazelnoot en Caramel! Mijn favoriet blijft toch de 'plain' simpele originele latte macchiato!

P.S.: Leuke mok trouwens he? Die kreeg ik van vriendinnetje Daphne toen ze naar Londen was geweest!

Drinken jullie graag koffie? En wat voor soort koffie dan? :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Leuk dat je een comment achterlaat, thanks!

- Graag commenten in ABN
- Spam wordt niét gewaardeerd
- Je website zet je in het daarvoor bestemde hokje :)
- Hou de comments netjes, ook naar elkaar!