24 aug. 2011

Stuff: HEMA exfoliating facebrush


Na een hele dag make-up gedragen te hebben, is het natuurlijk erg belangrijk dat je je gezicht goed reinigt voordat je je bed in duikt! Af en toe hebben we van die dagen dat onze huid nét dat beetje extra kan gebruiken en dan is het fijn om hem een beetje te 'pamperen' en extra goed te reinigen!




Om het borsteltje heen zit een kapje om de haartjes te beschermen. Ik kan je alvast vertellen dat dit kapje waardeloos is en er constant afvalt, hoe je hem er ook op probeert te doen. Heel irritant!


Ik heb deze brush al weer een tijdje en ik bewaar hem altijd in de douche. Zoals vanzelfsprekend komt er dan toch vocht bij het borsteltje wat in de haartjes trekt, je ziet dus ook dat zich hier wat 'aanslag' heeft gevestigd. Tip: Bewaar hem dus niet in de douche! Dit is hygiënischer en de facebrush blijft zo langer mooi en schoon.


De HEMA exfoliating facebrush is dus ideaal om je gezicht grondig mee te reinigen. Dit kan je doen door wat facewash op het borsteltje aan te brengen, waarna je je gezicht als het ware masseert met het borsteltje. Ik doe dit zelf altijd met ronddraaiende bewegingen en gebruik een facewash van Garnier, die schuimt ook lekker! Je zult merken dat de haartjes van de brush vrij zacht zijn en niet prikken, ik denk dat dit borsteltje dus ook prima te gebruiken is voor mensen met een droge huid! (Denk er dan alleen wel om dat je een milde facewash gebruikt en geen agressieve met veel alcohol!)

Voor mij biedt dit product echt een uitkomst! Soms heb je een drukke dag gehad en voelt je huid wat vettiger aan dan normaal, na zulke dagen vind ik het altijd heerlijk om mijn gezicht even extra 'op te frissen' door middel van dit borsteltje. Ook voor de prijs hoef je hem niet te laten liggen, deze ligt rond de 3 euro, prima toch?

Al met al dus een heel fijn borsteltje: zachte haren, reinigt grondig en geeft geen trekkerig gevoel aan de huid. Een nadeel vind ik dus alleen wel het 'beschermkapje', hier mogen ze een beter alternatief voor verzinnen als je het aan mij vraagt!

Wat vinden jullie van deze exfoliating brush? Hebben jullie hem zelf al eens zien liggen bij de HEMA, of hebben jullie er zelf misschien ook wel een?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Leuk dat je een comment achterlaat, thanks!

- Graag commenten in ABN
- Spam wordt niét gewaardeerd
- Je website zet je in het daarvoor bestemde hokje :)
- Hou de comments netjes, ook naar elkaar!