12 aug. 2011

Stuff: Goodbye old phone, hello new phone!


Oh hell yeaaaah, I finally did it! Ik heb eindelijk na drie jaar te hebben rondgelopen met mijn lieve fossieletje een telefoon met abbonement aangeschaft! En wel deze geweldige nieuwe HTC Desire S!



Wat een verschil niet?! Eigenlijk kan je al die smartphones van tegenwoordig wel weer toevoegen aan het lijstje 'koelkast', maar ik ben wel blij met dit koelkastje hoor! De telefoon bestaat bijna uit alleen maar lcd-scherm, iets wat erg wennen is! Met name het touchscreen zorgt nog voor veel irritaties bij yours truly, maar zodra ik al die nieuwe snufjes een beetje onder de knie heb zal het allemaal ook wel wat makkelijker worden. Yep I must confess; ik ben gewoon een smartphone virgin. Haha.

De telefoon beschikt in ieder geval over een 5 megapixel camera aan de achterkant, met een enorm felle flitser (zit ook een handige 'flashlight app' op die errrg veel licht geeft dus!), maar aan de voorkant zit ook nog een cameraatje. Ik kan filmpjes opnemen met een resolutie van 1280x720, wat gewoon in HD-kwaliteit is volgens mij! Verder zit er navigatie op, Twitter, Facebook en zelfs Peep, een soort nep Twitter. Haha!

Via de Market heb ik ook al een aantal apps gedownload, zoals WhatsApp, Angry Birds, een Bloglovin' app en een leuke Retro Camera's app. Ik moet alles nog helemaal ontdekken dus, maar ik kan al wel zeggen dat ik een hele goede aankoop heb gedaan met deze HTC. Stiekem ga ik mijn oude telefoontje denk ik nog wel eens missen af en toe: het is eigenlijk ook wel lekker om alleen maar te hoeven bellen en smsen en je niet constant druk te maken om Twitter en Facebook!


Wat voor telefoon hebben jullie? En hebben jullie ook nog wel eens irritaties met betrekking tot zo'n smartphone?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Leuk dat je een comment achterlaat, thanks!

- Graag commenten in ABN
- Spam wordt niƩt gewaardeerd
- Je website zet je in het daarvoor bestemde hokje :)
- Hou de comments netjes, ook naar elkaar!