23 aug. 2011

Stuff: Blingin' Ring!



Herrineren julie je het artikel over de handcuff die ik bij Bijou Brigitte kocht toevallig nog? Ik kocht daar niet alleen de armcuff maar ook deze onwijs mooie ring!



Ik had hem opgeborgen en ben hem daarna helemaal vergeten. Leuke verrassing dus als je dan eens door je sieraden aan het rommelen bent en een 'compleet nieuwe nog ongedragen ring' ontdekt!

De ring is verder verstelbaar dus hij past zelfs om mijn 14,5 vingermaatje, haha! Hij leukt een 'basic' outfit wat meer op maar is ook perfect te dragen bij een speciale gelegenheid. Ik ben in ieder geval helemaal blij met mijn ring, en ja: ook deze scoorde ik in de sale voor maar 3 euro! #score

Wat vinden jullie van dit soort opvallende ringen? Dragen jullie ze zelf ook graag?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Leuk dat je een comment achterlaat, thanks!

- Graag commenten in ABN
- Spam wordt niƩt gewaardeerd
- Je website zet je in het daarvoor bestemde hokje :)
- Hou de comments netjes, ook naar elkaar!