28 aug. 2011

Shopped: 'Look a like' Mulberry Alexa Bag


Ik ben al eeuwen op zoek naar dé perfecte leren tas. Het liefst een mooie taupe of donkerbruine variant. Een exact model heb ik nog niet voor ogen maar ik weet gewoon dat ik ooit op een dag tegen een tas aan zal lopen en denk: Jep, that's it! Mine! 

Tijdens mijn zoektocht naar de perfecte leren tas kwam ik een hoop andere tassen tegen, waaronder deze knock-off. Ik kon dit onwijs toffe exemplaar natuurlijk niet laten liggen. Een tas voor 'erbij' zullen we maar zeggen! -Ahum-



Dit is 'm dan! Een best wel goede knock-off (al zeg ik het zelf) van de Mulberry Alexa Bag. Oh ik ben echt al eeeuwen verliefd op dit model! Een echte Mulberry is natuurlijk onbereikbaar voor een arm studentje zoals ik, maar this one's pretteh close!







Jep. Ik ben echt helemaal verliefd op mijn nieuwe tas! Ik zocht gewoon al zó ontzettend lang zoiets.. Stiekem wel slecht van me, ik was aanvankelijk natuurlijk op zoek naar een bruine, lederen tas (!).
Maar goed, deze was in de sale afgeprijsd van 30,- euro naar 15,- en ik wist gewoon dat ik er spijt van zou krijgen als ik dit schatje zou laten liggen! Ja ik moet het toch stiekem echt even rechtvaardigen voor mezelf haha. Ik heb hem trouwens gekocht bij de V&D!

Wat vinden jullie van dit model? En hebben jullie zelf ook zo'n onbereikbare 'droom' tas?