29 aug. 2011

Shopped: Collective Action Shoplog


Oke. Jullie weten inmiddels wel dat ik toch wel een paar keer per maand de Action even in duik. Gewoon om even lekker rond te snuffelen of doelgericht te zoeken naar bijvoorbeeld een leuke mok of vaas. Tijdens mijn snuffeltochtjes in de Action koop ik toch geregeld wat kleine dingen, vandaag laat ik jullie dan ook mijn geshopte beautygoodies zien van de laatste tijd! (Ik denk namelijk niet dat jullie de fietslampen die ik heb gekocht erg interessant zullen vinden, haha!)



Als eerst de welbekende MAX baked oogschaduw paletjes! Ik was toch ook wel erg benieuwd geworden na het lezen van de verschillende reviews op blogs en voor het prijsje van 1.25,- hoefde ik ze ook niet te laten liggen. Het blauwe paletje is voor mijn moeder trouwens, die gebruikt ze voor het knutselen. (Ze doet veel met scrapbooken en maakt kaarten!)



Dan een blush in de kleur Brown! Ik ben erg benieuwd of ik deze kan gebruiken voor het shapen en contouren van mijn gezicht! En anders zou ik hem misschien nog wel als bronzer kunnen gebruiken.
De kleuren Rose en Rosewood van MAX had ik al. Ook dit product had een fijn prijsje, namelijk 0.99,- cent!

Ik gebruik eigenlijk dagelijks een bruin oogpotloodje om een lijntje mee onder mijn onderste wimperrand te trekken. Mijn GOSH Teddy Brown potloodje was bijna op en deze potloodjes leken me een goedkoop alternatief. Ik ben benieuwd of ze kunnen tippen aan mijn geliefde Teddy.. We zullen het zien! Ook deze potloodjes zijn van het merk MAX en kosten 0.69,- cent.



Tot slot heb ik nog een pedicure borstel meegenomen om mijn voetjes eens lekker te kunnen pamperen! Hij heeft vier zijden met aan elke kant een verschillende 'functie'. Ik ben benieuwd of hij zijn werk doet voor de luttele 0.69,- cent die ik ervoor betaald heb!


Hebben jullie zelf ook al eens wat van deze producten gekocht/gebruikt? En zoja, wat zijn jullie ervaringen hier mee? Tell me, ik ben benieuwd!