7 aug. 2011

Review: Sleek Rose Gold Blush


Een hele tijd geleden plaatste ik een bestelling bij Boozyshop, waaronder de Sleek Rose Gold blush! Hij was toen helaas niet meer op voorraad dus ik moest er een tijdje op wachten, maar dat was dit schatje zeker waard! Lees snel verder voor meer foto's, swatches en mijn mening!



Zoals we van Sleek gewend zijn zit de blush in een mooie mat zwarte verpakking met daarop in grote letters het 'Sleek logo'. Binnenin vinden we als vanzelfsprekend de mooie grote spiegel die Sleek altijd in zijn verpakkingen vewerkt! De looks zijn in ieder geval goed!

De blush in daglicht


De blush met flitslicht.. De foto is vrij wazig, maar ik wilde hem toch in dit artikel zetten omdat de kleur vrij goed overeenkomt met hoe de blush er in werkelijkheid uitziet!


De blush geswatched op mijn hand in daglicht


De blush geswatched op mijn hand met flitslicht. Wederom komt de blush het best tot zijn recht op de foto's wanneer ik de flitser gebruik. Een mooie 'peachy' kleur met gouden shimmer, what else does a girl need?!


En de blush op mijn wang. Ook hier heb ik de flitser gebruikt, dus de glitters vallen iets meer op zo.

Er komt echt geweldig veel pigment af van Rose Gold, dus gebruik je kwast voorzichtig! Doordat deze blush zo gepigmenteerd is gaat hij natuurlijk wel lekker lang mee, maar beware, want je wilt straks niet met twee strepen op je wangen rondlopen! :')

Naast dat de blush goed gepigmenteerd is, heeft hij ook een erg prettig geurtje! Doet me een beetje denken aan de geur van de Catrice highlighter uit de Urban Baroque collectie. Mocht je deze niet hebben en dus niet weten wat ik bedoel; de geur van de blush doet mij denken aan babypoeder. Echt heerrrlijk! Verder zit er 8 gram aan product in de verpakking, wat een vrij grote hoeveelheid is! Ik ben mijn stash even ingedoken en kwam tot de conlcusie dat de meeste van mijn blushes (Catrice, Essence, M.A.C., LA Colors, Wet 'n Wild etc.) allemaal stukken minder product bevatten: veel maar zo'n 5 of 6 gram!

Al met al kan ik deze blush absoluut aanraden, maar zeker wanneer je houdt van peachy kleurtjes en een mooie shimmer!

Sleek Rose Gold blush: 4.95,-
O.a. te koop bij Boozyshop

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Leuk dat je een comment achterlaat, thanks!

- Graag commenten in ABN
- Spam wordt niƩt gewaardeerd
- Je website zet je in het daarvoor bestemde hokje :)
- Hou de comments netjes, ook naar elkaar!