21 aug. 2011

Review: Rituals Foaming Shower Gel in T'ai Chi


Laatst ben ik eens gezellig een dagje gaan winkelen met mijn mams. Hadden we al heel lang niet meer gedaan en we gingen toch naar de stad omdat we naar Harry Potter toe zouden gaan! Mijn moeder is helemaal verslaafd aan Rituals (vaste klant! ze herkennen haar daar al, haha) en kon het dan ook niet weerstaan om even naar binnen te lopen. Van haar kreeg ik toen zomaar deze heerlijke Shower Gel, super lief!





De verpakking ziet er in ieder geval al goed uit vind ik! Geeft me toch stiekem wel een beetje dat luxe gevoel!


De ingrediënten van de Foaming Shower Gel: Hij bestaat voornamelijk uit water, maar er zit helaas ook Sodium Laureth Sulfate in (SLES). De mildere (minder agressieve) versie van Sodium Lauryl Sulfate. Ook bevat hij Lotus bloem extract en zit er Castor olie in. Castor olie staat ook wel bekend als 'Wonder olie' en wordt gemaakt van de vrucht van de Wonderboom. Lees hier nog een erg interessant stukje over de Castor Olie!


Hier zie je de Foaming Shower Gel net aan gebracht op mijn hand. Toen ik het spulletje op mijn hand wilde spuiten ging het niet helemaal goed en kwam er veeels te veel uit, vandaar dat het er zo raar uit ziet op deze foto, haha! :')


Zo ziet de schuim er een paar seconden later alweer uit! It's ginormous!


En de Shower Gel uitgesmeerd over mijn hand. Het blijft schuimen alleen wanneer je er over heen 'wrijft' verandert het schuim langzaamaan in een soort gel-achtige substantie.

T'ai Chi bevat White Lotus & Green Tea, echt twee geurtjes waar ik ontzettend van hou! (Ook vind ik deze geuren heerlijk als thee smaak!)
Het is een heel zacht en 'subtiel' geurtje, maar toch is 'ie ook wel weer aanwezig. Ik kan het niet zo goed omschrijven maar ik kan wel zeggen dat het errúg lekker is!

Al met al een heerlijk product, het schuimt lekker en zorgt ervoor dat mijn huid schoon en zacht wordt en na afloop lekker ruikt! Als ze hier nou eens een parfum van zouden maken.. (hint!)

De Rituals Foaming Shower Gel is op dit moment in de aanbieding, namelijk: twee voor de prijs van 12.50,-
De normale prijs van een Shower Gel van 200 milliliter is 7.90,- en hij is zoals vanzelfsprekend verkrijgbaar bij Rituals filialen!

Wat vinden jullie van Rituals? En hebben jullie zelf al eens zo'n Shower Gel geprobeerd?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Leuk dat je een comment achterlaat, thanks!

- Graag commenten in ABN
- Spam wordt niét gewaardeerd
- Je website zet je in het daarvoor bestemde hokje :)
- Hou de comments netjes, ook naar elkaar!