11 aug. 2011

Review: NYX Round Lipstick in Strawberry Milk


Ja hoor, de welbekende Round Lipstick van NYX, namelijk Strawberry Milk! De meeste dames in beautyblogland zijn allemaal erg enthousiast over dit babyroze kleurtje. Daardoor werd ik toch wel benieuwd en ik besloot om deze eens uitvoerig te testen. Lees snel verder voor de review!


De verpakking van deze 'lip smacking fun colors' is vrij simpel; zwart, met op de voorkant het NYX logo en bovenop de dop een sticker met daarop de naam van de lipstick en de inhoud. Handig is wel dat deze verpakking aan de onderkant een klein randje heeft zitten met daarin de kleur van de lipstick. Zo kun je de kleur die je wilt gebruiken snel en makkelijk vinden.




Zoals jullie dus wel kunnen zien is dit een lieve zachtroze kleur. Definitely 'girlygirl' proof if you ask me! Je moet er van houden, maar ik vind het altijd leuk om dit soort kleuren te dragen wanneer ik mijn ooglook vrij rustig heb gehouden!


Strawberry Milk geswatched op mijn hand in daglicht

Strawberry Milk geswatched op mijn hand in flitslicht



Natuurlijk kon een swatch op mijn lippen niet ontbreken he! ;-) Hier draag ik Strawberry Milk op een teenie tiny laagje M.A.C. Lip Erase. Ik merk dat deze Round Lipstick zonder de Lip Erase al erg snel in de lijntjes van je lippen trekt. Het hangt er natuurlijk ook vanaf hóe je hem aanbrengt; met een kwastje, deppend, of gewoon erop 'smeren' zeg maar. Dit werkt voor mij wel het beste en de kleur komt met de Lip Erase er onder het best tot zijn recht!

Strawberry Milk is een erg creamy lipstick, daar houd ik persoonlijk het meest van! Ook komt er goed veel kleur vanaf en blijft hij vrij lang zitten! De lipstick bevat 4 gram aan product wat een prima hoeveelheid is. Verder staat op de zijkant van de verpakking nog vermeld dat de lipstick hypoallergeen is en 'cruelty free'. 

Conclusie: Strawberry Milk is een erg mooi kleurtje en ik snap nu waarom hij zo geliefd is! Hou je van roze, dan is dit wel dé ultieme kleur voor op je lippen! 


NYX Round Lipstick in Strawberry Milk
2.49,- 
O.a. verkrijgbaar bij Boozyshop


Wat vinden jullie van Strawberry Milk? En hebben jullie zelf ook al eens een lipstick van NYX geprobeerd?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Leuk dat je een comment achterlaat, thanks!

- Graag commenten in ABN
- Spam wordt niét gewaardeerd
- Je website zet je in het daarvoor bestemde hokje :)
- Hou de comments netjes, ook naar elkaar!