22 aug. 2011

Review: MAX make-uppies!



Er verschijnen regelmatig artikelen over geshopte Action spulletjes op La vie d'un jour, vandaar dat het jullie waarschijnlijk niet zal verbazen dat ook ik ben gezwicht voor de nieuwe make-upjes die zijn toegevoegd aan het Action assortiment. Ik heb (inmiddels alweer een hele tijd geleden) verschillende spulletjes gekocht, maar vandaag review ik als eerst de blushes voor jullie!













Als eerst deze mooie blush in de kleur Rose. Het is een vrij peachy kleur met veel shimmer. De naam Rose vind ik eerlijk gezegd dus ook niet echt gepast. De blush is nog redelijk gepigmenteerd voor wat ik van een MAX product had verwacht. Met een veegje komt er al best wat product vanaf, dit maakt dat de blush erg mooi op te bouwen is. Je kunt hem heel subtiel aanbrengen maar ook wat heftiger voor wanneer je een feestje hebt o.i.d. De glitters maken het dan natuurlijk helemaal af!


Rose aangebracht op mijn wang. Hier zie je de shimmer opzich ook best goed!

 
Next-up hebben we de kleur Rosewood. Deze blush neigt inderdaad wat meer naar de 'rosy' kant toe, hij is wat meer oudroze. Deze kleur is iets minder goed gepigmenteerd dan Rose en is vrij matte. Er zitten wel hele kleine shimmers in maar die zie je bijna niet terug op de huid. Rosewood is dus erg geschikt voor een subtiel blosje op je wangen! 

 
Rosewood aangebracht op mijn wangen. Zoals je ziet kun je de shimmer maar moeilijk ontdekken!

En Rose en Rosewood geswatched op mijn hand met elk twee veegjes. Hier kun je ook goed het verschil tussen beide blushes zien!


Vervolgens nog de verpakking. Die is namelijk best bijzonder vind ik zelf! Je kunt de pan waar de blush in zit als het ware naar boven klappen en dan verschijnen er een spiegeltje en een sponsje! Het sponsje snap ik niet echt, want ik kan me voorstellen dat wanneer je de blush hiermee aanbrengt je rondloopt met twee clownswangen. We don't want that offcourse! Maar het idee is leuk en het spiegeltje is natuurlijk altijd handig wanneer je deze blush mee zou nemen in je tas.

Tot slot hebben we ook nog de ingrediënten, die zijn van beide blushes hetzelfde. Ook bevat de blush 7 gram aan product en dat is redelijk veel. Een gram minder dan bijvoorbeeld een Sleek blush! Ook staat er nog op de verpakking dat de blush 6 maanden houdbaar is, maar ik zou dit maar met een korreltje zout nemen omdat poeders vaak veel langer meegaan!


Misschien nog wel één van de beste dingen aan deze blushes is dat ze 'Cruelty Free' zijn! :-)

Action MAX blushes
0.99,-


Wat vinden jullie van deze blushes? En houden jullie meer van peachy kleurtjes of van rozige kleuren? 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Leuk dat je een comment achterlaat, thanks!

- Graag commenten in ABN
- Spam wordt niét gewaardeerd
- Je website zet je in het daarvoor bestemde hokje :)
- Hou de comments netjes, ook naar elkaar!