17 aug. 2011

Review: M.A.C. Lip Erase in 'Pale'


Jep, alweer een M.A.C. review! Vandaag de enorm populaire Lip Erase in de kleur Pale!


De verpakking van de Lip Erase ziet er hetzelfde uit als de Tinted Lip Conditioners van M.A.C. en zijn vrij klein en compact. Erg handig mocht je hem in je tas mee willen nemen of iets dergelijks! De verpakking bevat 15 ml. aan product wat een goede hoeveelheid is.


Je moet de Lip Erase als het ware wel even wat 'opwarmen' met je vinger voordat er goed wat product af komt. Verder heb je echt maar een heel klein beetje nodig om je lippen mooi egaal 'nude' te krijgen, daardoor zul je ook wel een hele tijd met dit product kunnen doen.



En tot slot de Lip Erase op mijn lippen. Zoals je misschien kunt zien trekt hij wel een beetje in de lijntjes van je lippen, maar dit zie je eigenlijk alleen van heel dichtbij. Ik had hier stiekem wel een beetje last van droge lippen omdat ik erg verkouden was. Mocht je velletjes op je lippen hebben, dan benadrukt de Lip Erase deze alleen maar. Het is dan ook slim om je lippen even goed te scrubben en te voorzien van een heel dun laagje lippenbalsem wanneer je dit product toch wilt gebruiken op momenten dat je erg veel last hebt van velletjes.

Ik heb de Lip Erase op bovenstaande foto's heel lichtjes deppend op mijn lippen aangebracht, maar je kunt hem natuurlijk zo 'heftig' opbouwen en zo dik aanbrengen als je wilt. Hij dekt in ieder geval enorm goed en ik kan je verzekeren dat hij zelfs de meest gepigmenteerde lippen aan kan!
Persoonlijk hou ik van mooie nude lippen en zou Pale dus ook gewoon dragen met een dun laagje lipgloss eroverheen. De Lip Erase is echter ook uitermate geschikt voor het laten 'knallen' van een mooie lipstick. Hij dient dan als een soort basis waardoor de ware kleur van de lipstick het beste uitkomt.

Al met al snap ik de 'hype' om dit product helemaal, het werkt gewoon ontzettend fijn en je kunt er heerlijk mee variëren. Wanneer je houdt van felle kleurtjes op je lippen of gewoon gek bent op nude lippies kan ik dit product zeker aanraden!

M.A.C. Lip Erase in Pale
16.50,-
Verkrijgbaar bij M.A.C. Pro Store's


Wat vinden jullie van de Lip Erase, hebben jullie hem zelf ook?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Leuk dat je een comment achterlaat, thanks!

- Graag commenten in ABN
- Spam wordt niét gewaardeerd
- Je website zet je in het daarvoor bestemde hokje :)
- Hou de comments netjes, ook naar elkaar!