13 aug. 2011

Review: M.A.C. Cream Colour Base 'Hush'


Een tijd geleden ben ik immers naar de M.A.C. Pro Store in Amsterdam geweest tijdens een dagje shoppen met een vriendinnetje van mij! Ik nam daar een hoop mooie spulletjes mee en beloofde jullie dat er van de meeste dingen nog wel een review online zou komen. Vandaag dus de Cream Colour Base in de kleur Hush!



De verpakking die om het product zelf heen zit is gewoon de standaard mat zwarte verpakking die M.A.C. voor bijna al hun producten gebruikt. Boven op de verpakking staat de productnaam weergeven op een sticker.



Hush bevat 3.2 gram aan product. Dat is niet heel veel, maar hij geeft zoveel glans af dat je genoeg hebt aan een heel klein 'dipje' op je vinger. Je zal er dus wel even mee vooruit kunnen!



Is 't geen beauty!? Het is een prachtig pinky toned kleurtje met een frost finish. Het roze zie je alleen niet heel goed terug wanneer je de Cream Colour Base hebt aangebracht op de huid.


Hush geswatched op mijn hand in daglicht

(Zien jullie trouwens wat ik bedoel met dat het roze niet meer heel goed terug is te zien na het aanbrengen?)


Hush geswatched op mijn hand met flitslicht

Het was echt heel moeilijk om de swatches goed op de foto te krijgen, aangezien dit product licht heel erg reflecteert. De Cream Colour Base geeft een heel mooi en subtiel glansje af, waardoor hij voor mij perfect is voor het highlighten boven mijn wangen. Ik zou hem echter niet zo snel als highlighter voor onder mijn wenkbrauw gebruiken denk ik..






Hush op mijn wangen. Hier hetzelfde verhaal; 't was erg moeilijk vast te leggen maar je ziet net dat subtiele glansje waar ik het steeds over heb.

Grappig feitje: Ik ging oorspronkelijk eigenlijk voor de Cream Colour Base in Pearl. Een witte highlighter. Echter, na hem te hebben geswatched viel hij me lichtelijk tegen! Ik vond de shimmer iets te opvallend voor dagelijks gebruik, en toen raadde de hele vriendelijke MUA (ik heb haar naam niet gevraagd, jammer!) mij Hush aan. Zodoende probeerde ik hem uit op mijn wangen en moest ik hem wel meenemen, ik was verkocht! # Edit: op het bonnetje staat als verkoopster Eveline, dus Eveline, bedankt voor je goede hulp!

Al met al vind ik dit een ontzettend fijn en mooi product waar ik nog heel veel plezier aan ga beleven! Voor mij is het de perfecte highlighter; Prachtig glansje, subtiel glittertje en ook nog eens zuinig in gebruik! Jammer genoeg is dit wel een Pro product (als ik me niet vergis hoor!) dus kun je deze alleen bij het Pro-filiaal in Amsterdam scoren. Ik zeg, mocht je er eens komen, kijk dan zeker eens naar dit prachtige product!

M.A.C. Cream Colour Base in Hush
18.00,-

M.A.C. Pro Store Amsterdam
Heiligeweg 5
020-3300748


Wat vinden jullie van deze mooie Cream Colour Base? En hebben jullie zelf ook al zoiets van M.A.C.?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Leuk dat je een comment achterlaat, thanks!

- Graag commenten in ABN
- Spam wordt niƩt gewaardeerd
- Je website zet je in het daarvoor bestemde hokje :)
- Hou de comments netjes, ook naar elkaar!