14 aug. 2011

Review: KIKO Pencil Lipgloss 08


Dit keer geen KIKO nagellakje ter review, maar deze mooie Pencil Lipgloss! Ik kan alvast verklappen dat dit een ongelovelijk fijn en mooi product is! Lees snel verder!


De kleur staat op de achterkant van het potloodje en komt precies (!) overeen met hoe de kleur er werkelijk uit ziet. Dit is erg fijn wanneer je veel lippotloodjes en dergelijke in je stash hebt, je pikt hem er zo erg makkelijk uit namelijk!



Het is een vrij dik potloodje, wat ook wel heel fijn is aangezien je heel je lippen er mee in moet vullen. De substantie is toch heel anders dan die van een lippotlood, dus 't zou echt een gepriegel worden als dit potlood het formaat had van een gewoon lippotlood. Prima vorm/grootte dus!


De Pencil Lipgloss geswatched op mijn hand in daglicht


De Pencil Lipgloss geswatched op mijn hand in flitslicht


En tot slot de Pencil Lipgloss aangebracht op mijn lippen. Wat was ik blij verrast zeg; het product gleed echt op mijn lippen! Er komt mooi veel kleur af, hij is heerlijk creamy en laat een mooie glans achter! De kleur is is werkelijk ook echt perfect voor mij, lekker nude met een pinky ondertoon. De houdbaarheid is ook prima, al zal hij een hapje en een drankje niet helemaal goed overleven.

Op het eerste gezicht verwachtte ik niet zo veel van deze Pencil Lipgloss. Hoe fijn/handig kan dat nou zijn, lipgloss in een potloodje?! Maar ik ben helemaal om en vind het onwijs jammer dat ik er niet meer heb meegenomen (ze waren namelijk in de sale en ik ben verliefd op deze kleur)! Echt balen dat er geen KIKO in de buurt zit voor mij! :-(

Deze Pencil Lipgloss is mij dus extreem goed bevallen en ik ben er zeer tevreden over. Wanneer je een KIKO tegen het lijf loopt zou ik zeker even naar binnen gaan om een kijkje te nemen naar deze fijne potloodjes want ze zijn het absoluut waard!

KIKO Pencil Lipgloss 08
6,99


Wat vinden jullie nou van zo'n Pencil Lipgloss, lijkt het jullie ook wat?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Leuk dat je een comment achterlaat, thanks!

- Graag commenten in ABN
- Spam wordt niƩt gewaardeerd
- Je website zet je in het daarvoor bestemde hokje :)
- Hou de comments netjes, ook naar elkaar!