10 aug. 2011

Review: KIKO Nail Lacquer 339


Vandaag alweer de tweede review online over een van de drie KIKO lakjes die ik meenam uit Rome. Vorige keer konden jullie lezen over het mooie nude kleurtje, maar vandaag review ik dit babyblauwe nagellakje! Benieuwd naar mijn mening? Lees snel verder dan! ;-)




Is het geen lief kleurtje? Vind ik wel in ieder geval, en zoiets had ik ook nog niet in mijn stash! Ik had gewoon een bepaalde kleur blauw in mijn hoofd, en daar wijk ik dan ook niet vanaf. Deze kleur was precies wat ik zocht dus moest hij hoe dan ook mee! 

Het is een creamy lakje zonder verdere poespas, gewoon plain simple babyblauw. Wanneer je dunne laagjes nagellak aanbrengt dekt dit lakje na drie laagjes, maar gebruik je wat meer nagellak per keer, dan dekt dit lakje in twee laagjes. Hij streept niet en brengt netjes aan, dus dat is sowieso al een dikke plus! De droogtijd is wel oke, iets langer dan normaal, maar wanneer je de nagellak dus in dunne laagjes aanbrengt vind ik het wel meevallen! Al met al een leuke toevoeging aan mijn stash!

KIKO Nail Lacquer 339: 2.50,-


Wat vinden jullie van dit kleurtje?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Leuk dat je een comment achterlaat, thanks!

- Graag commenten in ABN
- Spam wordt niƩt gewaardeerd
- Je website zet je in het daarvoor bestemde hokje :)
- Hou de comments netjes, ook naar elkaar!