16 aug. 2011

Review: KIKO Colour Sphere Baked Eye Shadow 03


Today I present to you ladies (and maybe even gentlemen?); De KIKO Colour Sphere Baked Eye Shadow in de kleur 03!




Het doosje waar de oogschaduw in zit is mooi mat zwart (doet 'ie jullie ook niet een beetje denken aan de verpakkingen van M.A.C.?) en straalt toch wel een beetje dat 'luxe-gevoel' uit vind ik. De verpakking waar de oogschaduw zélf in zit vind ik erg simpel, niet veel bijzonders. Als ik het goed heb zit er 1.8 gram aan oogschaduw in de verpakking. Prima!




Door de oogschaduw heen kun je wat subtiele 'aderen' vinden. Deze zijn iets meer bronskleurig en verschillen van kleur met de rest van de oogschaduw. Dit zie je echter niet terug wanneer je de oogschaduw hebt aangebracht, alles blendt mooi met elkaar samen.


Met één klein veegje komt er al ontzettend veel kleur van de oogschaduw af.. 






En de Colour Sphere Eye Shadow geswatched op mijn hand. Dit is het resultaat met maar één veeg over de oogschaduw! Er komt echt ontzettend veel pigment van dit product af. De oogschaduw bevat ook veel shimmer en daar moet je van houden, het is in ieder geval party proof als je het mij vraagt!

De oogschaduw in zijn geheel geeft een mooie lichtgouden kleur af. Wat mij betreft perfect om over het gehele ooglid aan te brengen en af te maken met een mooie 'winged' eyeliner. Ideaal wanneer je haast hebt of even een dagje geen zin hebt in te veel poespas met je make-up. De oogschaduw op zich valt al genoeg op!  ;-)

Ik had nog geen gebakken oogschaduw in mijn bezit dus het werd hoog tijd! Ik vind dat deze Baked Eyeshadow van KIKO een goede aanwinst is voor bij mijn stash en ben erg tevreden met mijn aankoop! Enige nadeeltje vind ik dat de producten van Kiko veelal geen naam hebben, maar een cijfer. Toch altijd jammer want anders onthoud je de naam een stuk makkelijker..

(Binnenkort komt er trouwens nog een look online met deze oogschaduw, dus hou La vie d'un jour in de gaten de komende tijd!)



KIKO Colour Sphere Baked Eye Shadow 03
5.90,- 

Wat vinden jullie van deze baked eyeshadow van KIKO? Zijn jullie zelf fan van dit soort oogschaduws?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Leuk dat je een comment achterlaat, thanks!

- Graag commenten in ABN
- Spam wordt niét gewaardeerd
- Je website zet je in het daarvoor bestemde hokje :)
- Hou de comments netjes, ook naar elkaar!