26 aug. 2011

Nails of the day: I Scream Peach!


Zoals jullie misschien al wel weten gaan er een aantal erg fijne en mooie Catrice nagellakjes uit het assortiment! Ze moeten plaatsmaken voor een aantal (waarschijnlijk hele fijne, mooie) nieuwe lakjes, maar het is toch jammer dat er een paar van deze kleurtjes weg moeten! Ik wist I Scream Peach nog net mee te graaien voor de helft van de prijs, vandaag dan ook de nail of the day hiervan!



Ik vind dit echt een prachtig kleurtje, heerlijk zomers! De kleur lijkt op het ene moment meer naar roze te neigen, en de andere keer weer wat meer naar de oranje kant. I Scream Peach is opzich ook wel een gepaste naam voor dit mooie lakje!



I Scream Peach dekt mooi in twee laagjes en blijft op mijn zwakke en broze nagels toch mooi 2 dagen zitten! Voor mij is dit al vrij lang omdat mijn nagels zo slap zijn, waardoor er snel scheurtjes in de lak komen en de lak dus chipt. Heb je sterkere nagels, dan gok ik dat dit lakje het nog wel een paar extra dagen uit zou kunnen houden!

Al met al dus een prachtig kleurtje! Persoonlijk vind ik het erg jammer dat hij uit het assortiment gaat. Wil je deze nog graag aan je stash toevoegen, dan raad ik aan om je naar het Kruidvat te haasten in de hoop dat dit lakje er nog staat!

Catrice
I Scream Peach
1.25,-


Wat vinden jullie ervan dat er een aantal lakjes uit het Catrice schap gaan verdwijnen? Zijn jullie net zoals ik nieuwsgierig naar wat er voor in de plaats komt?