1 aug. 2011

Nails: KIKO Nail Lacquer 220


Zoals je in het sneak peek artikel over Kiko misschien al hebt gelezen, beloofde ik dat er van de meeste producten nog wel een review zou komen. Vandaag een artikeltje over dit mooi nude kleurige lakje. 

Allereerst: Excuse me for the tipwear ladies! Ik droeg het lakje hier al een dag, alleen de tipwear komt (hoogstwaarschijnlijk) niet door de slechte kwaliteit van de nagellak, maar door de Seche Vite die ik er over heen heb aangebracht. Note to self: Niet meer doen dus voor reviews!

Het enige wat ik dan ook fijn vind aan Seche Vite is dat wanneer ik haast heb mijn nagellak snel droog is, maar verder kan ik hem absoluut niet aanraden!
Ik hoor betere verhalen over INM out the door, dus wellicht kun je die proberen ben je op zoek naar een sneldrogende topcoat. Wanneer mijn probeerflesje Seche op is schaf ik dan ook meteen INM aan, heb namelijk helemaal geen plezier van mijn nagellakjes zo!

Maar goed, nu over het lakje zelf! Het is een mooi oudroze/nude kleurtje. Er zit een hele fijne en subtiele shimmer in die niet overheerst, maar wanneer je het lakje van dichtbij bekijkt wel aanwezig is. Persoonlijk had ik het iets mooier gevonden als het lakje gewoon creamy was, maarja ik wist toen ik hem kocht dat er shimmer in zat dus ik mag niet klagen!

Het lakje zelf lakt erg fijn: de substantie is niet te dik en niet te dun, en het kwastje heeft een fijne breedte. Na twee laagjes dekt hij al vrij goed, maar om de ware kleur (zoals die in het flesje is) te krijgen heb je drie laagjes nodig. De shimmer lijkt in het flesje nog wel erg opvallend, maar op je nagels valt dit reuze mee.

Het flesje bevat 11 ml. aan product, wat een redelijk normale hoeveelheid is. De verpakking zelf vind ik er ook mooi strak uit zien!

KIKO Nail Lacquer 220
Prijs: 2.50,-


Wat is jullie favoriete nagellakje? En heb je zelf al eens een Nail Lacquer van KIKO uitgebrobeerd?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Leuk dat je een comment achterlaat, thanks!

- Graag commenten in ABN
- Spam wordt niƩt gewaardeerd
- Je website zet je in het daarvoor bestemde hokje :)
- Hou de comments netjes, ook naar elkaar!