8 aug. 2011

Music: Playlist ATM

Benieuwd naar mijn favoriete nummers lately? --> Clickclickerdeclickclick! ;-)




Als eerst dit lekkere nummer van Diggy Dex. Niet een artiest waar ik normaal snel naar zou luisteren, maar ik hoorde dit nummer op de radio en vond dit echt zo'n zomer gevoel geven! Gewoon lekker chillen en je niet te druk maken om alles, love it!


And there we have this lovely lady; Adele! Wat een dijk van een stem heeft die vrouw zeg! Echt ongelovelijk mooi. Ze schrijft heerlijke nummers met teksten waar de meesten onder ons zich af en toe wel in zullen kunnen verplaatsen. De liefde en het bijbehorende liefdesverdriet wat daar bij hoort lopen als een rode draad door haar teksten heen. Ik blèr dan ook lekker mee met haar geweldige nummers.


Dit is gewoon echt een prachtig nummer. Bon Iver maakt niet de meest standaard muziek, en daar hou ik van! Hij kan zichzelf zo goed en mooi uiten door middel van zijn muziek en teksten. Dit nummer straalt bijvoorbeeld pijn en liefde tegelijkertijd uit, heel apart maar wel onwijs mooi!


Dit nummer zullen sommige van jullie misschien wel kennen, hij is namelijk vrij bekend volgens mij en het is ook echt zo'n typisch nummer wat ze volgens mij wel eens voor een reclame o.i.d. gebruikt hebben. Gewoon even luisteren, echt een lekker nummer!


Echt een heerlijk rustig nummer van een hele leuk band. Nothing left to say about this one!

Een hele diverse playlist zoals je misschien wel hebt gezien en gehoord, maar dat vind ik ook wel leuk opzich!
Dit zijn echt allemaal van die nummers waar ik een hele tijd verslaafd aan ben geweest, maar na een tijdje een beetje vergeet omdat er weer zo'n nieuw soort nummer komt. Toch blijven ze goed vind ik, maar smaken verschillen natuurlijk!

Wat is jullie favoriete nummer op dit moment? Hebben jullie ook een playlist op youtube? :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Leuk dat je een comment achterlaat, thanks!

- Graag commenten in ABN
- Spam wordt niét gewaardeerd
- Je website zet je in het daarvoor bestemde hokje :)
- Hou de comments netjes, ook naar elkaar!