20 aug. 2011

Face of the day: Kiko Baked Eyeshadow


Zoals beloofd zou er nog een look online komen waarbij ik de Kiko Baked Eyeshadow heb gebruikt, bij deze!



Dit keer heb ik de look erg rustig gehouden:

  • Ik heb de KIKO Baked Eyeshadow over mijn gehele bewegende ooglid aangebracht
  • Daarna heb ik een matte donkerbruine oogschaduw van GOSH genaamd Chocolate aangebracht in de crease
  • Vervolgens heb ik Highlight van NYX aangebracht als highlighter op mijn wenkbrauwbot
  • Ik heb de Essence Gel Eyeliner in de kleur London Baby aangebracht boven mijn wimperrand
  • En tot slot heb ik nog de Rimmel Extra Super Lash mascara gebruikt
  • Oja; Ik heb voor mijn wenkbrauwen het welbekende Hema wenkbrauwpotloodje gebruikt in de kleur 10

Het is niet heel veel bijzonders dus dit keer! Maar daar had ik stiekem die dag ook geen zin in, ik was gewoon even lekker lui haha! (Zo'n dagje hebben we allemaal wel eens toch?)


En nog even een full face.

  • Op mijn wangen heb ik de Hema Jip en Janneke bronzer en een blush van Maybelline in de kleur Sweetheart Rose
  • Mijn lippies heb ik ingekleurd met de mooie nude Pencil Lipgloss van KIKO
  • De rest van mijn gezicht, met name de T-zone, heb ik vervolgens nog afgepoederd met een translucent loose powder van GOSH

Wat voor make-up dragen jullie als je even een dagje niet zo veel zin of inspiratie hebt?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Leuk dat je een comment achterlaat, thanks!

- Graag commenten in ABN
- Spam wordt niƩt gewaardeerd
- Je website zet je in het daarvoor bestemde hokje :)
- Hou de comments netjes, ook naar elkaar!