20 jul. 2011

Wishlist: #1


Lees verder om te kijken wat er al éeuwen op mijn wishlist staat:





Ik ben al maanden lang aan het wegkwijlen bij deze twee beauties. Ik ben er nog niet helemaal uit of ik voor de wayfarer (boven) of voor de aviator gold-brown (onder) moet gaan. Daarnaast heb ik niet echt een brillen hoofd, veel brillen/zonnebrillen zijn mij vaak te groot. Misschien dat het dan toch een kindermaatje moet worden. Nouja, tegen de tijd dat ik ooit geld heb voor een Ray Ban kijken we wel weer verder. Dromen mag, toch? ;-)



Oh en dan deze prachtige kit van Benefit vol met hun best-sellers; Finding mr. Bright. Ik ben al eeuwen benieuwd naar High Beam en Posie Tint, maar vind deze producten gewoon echt te duur om zomaar even te kopen. Zeker los. Deze kit lijkt me dan ook de perfecte kans om alles eens te kunnen uitproberen. De Benefit Finding Mr. Bright kit is te vinden op de website van Benefit; http://www.benefitcosmetics.com waar hij $36,- kost. Omgerekend naar de huidige wisselkoers zou dat uitkomen op €25,65,-. Misschien dat je hem ook bij de Sephora kunt vinden, maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen!

Dan volgen deze twee kwasten van M.A.C., namelijk de 109 en 219.

De 109 lijkt me echt perfect om mee te contouren, of om blush heel subtiel mee aan te brengen. Toen ik mijn M.A.C. blush in 'Tenderling' kocht, bracht de MUA hem ook met deze kwast bij me aan. Het resultaat was met het gebruik van deze kwast echt heel mooi, de blush leek heel 'zacht' op mijn huid, ik kan het niet beter omschrijven!
Ook de 219 lijkt me een super kwast. Ik zou hem gebruiken om oogschaduw mooi onder mijn wimperrand aan te brengen of om oogschaduw echt heel precies in mijn ooghoek of crease te werken.

De prijsjes van deze twee schatjes zijn ook niet mis; de 109 kost rond de 32,- á 33,- , en de 219 komt neer op ongeveer 26.50,-. Wederom zijn dit twee producten die ik niet zomaar zou kopen. Het schijnt trouwens ook dat Sigma hele goede alternatieven heeft, maar ook die kwasten zijn nog redelijk aan de prijs. Hmm, of meteen gaan voor de M.A.C. kwasten (als investering!) of toch eerst de Sigma kwasten proberen?

Na het wassen van mijn kwasten wikkel ik altijd een half opgevouwen tissue strak om de haren heen, waarna ik ze omgekeerd in een vaas zet zodat ze kunnen drogen. Een heel gedoe natuurlijk, dus daar moet deze Variation Pack van The Brush Guard absoluut een uitkomst in bieden! Dit staat ook al zo ontzettend lang op mijn wishlist, maar toch gooi ik dit steeds maar niet in mijn mandje als ik weer eens iets bestel bij Boozyshop. Het is toch wel echt belangrijk om je kwasten goed te verzorgen wil je ze zo lang mogelijk kunnen gebruiken, dus ik denk dat deze handige 'kwasten beschermer' bij mijn volgende bestelling zeker in mijn winkelmandje belandt! De Brush Guard Variation Pack is te koop bij o.a. Boozyshop voor 4.95,- .


Tot zover alweer mijn wishlist du moment. Er staat misschien niet heel erg veel op, maar de producten díe er op staan zijn (voor mij) wel erg prijzig! Ach laat ik het positief bekijken, als ik dan eindelijk een van deze dingen aan kan schaffen zal ik er veel blijer mee zijn dan wanneer ik alles moeiteloos zou kunnen kopen!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Leuk dat je een comment achterlaat, thanks!

- Graag commenten in ABN
- Spam wordt niét gewaardeerd
- Je website zet je in het daarvoor bestemde hokje :)
- Hou de comments netjes, ook naar elkaar!